Élő sárgabarack lekvár   Leave a comment


Ma az autót vizsgáztattam, és igen későn jutottam egy kis ebédhez 😉 Így most csak egy egyszerű nasi-vacsi lett ♥

Hozzávalók:
6 szem sárgabarack
1 dl forrásvíz
2 tk barnacukor

A barackokat megmostam, kimagoztam, és összeturmixoltam a Xilittel és a vízzel 😉 Pici, erdőből hozott mentalevéllel díszítettem ♥

Ehetitek így is, de bármilyen sütihez is megállja a helyét 😉

Jó étvágyat♥

Posted 2012. július 4. by eletkert in édességek, Nyers ételek, Receptek

Tagged with ,

Vélemény, hozzászólás?

