“Császármorzsa” élő baracklekvárral   5 hozzászólás


A gyerekeknek szánt búcsúfinomságból megmaradtak a szélek, meg morzsák. Ági barátnőmmel minden gond nélkül benasiztuk tegnap ebéd után ♥

Szóval, a kölesmorzsák receptjét itt találjátok , a baracklekvár pedig ennyire egyszerű 😉

Hozzávalók:
6 szem sárgabarack
1 ek bio méz

Botmixerrel összedolgozzuk 😉

Tányérra szedjük a széleket és morzsákat, majd leöntjük az élő lekvárunkkal ♥

Jó étvágyat hozzá ♥

5 responses to ““Császármorzsa” élő baracklekvárral

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sosem hittem volna magamról, hogy irigykedni tudok. De most jajjj de irigy vagyok…………….Marika

    zemplényiné marika
  2. Csak illusztrálni akartam, hogy milyen nagyon szeretem a császár-morzsát és főleg barack lekvárral. Nos, ehhez hozzá tartozik az is, hogy nekem van egy 80 éves barack fám, ami az idén már nem hozott termést. Legalább is a szomszédok szerint, mivelhogy fantasztikusan fínom gyümölcse szokott lenni és mire én kijutok a telekre, addigra rendszerint “elfogy”. Tehát az u.n. írigységem innen ered.

    zemplényiné marika
  3. Ildikó,mikor ezt megláttam TUDTAM,hogy ez lesz ma az ebédem.Reggel óta a köles járt az eszembe ,csak még azt nem tudtam,hogy zöldséges vagy gyümölcsös.És most itt eszem már a gép elött.Isteni!!!! 🙂

    Pelsőczy Ildikó

Vélemény, hozzászólás?

