Bolognai spagetti   Leave a comment


Íme, a mai második fogásom 😉 Attól, hogy gyógyító, és méregtelenítő egy étel, nem feltétlen kell íztelennek lennie 😉 Csodás volt, és elárulom, hogy harmadik, nasi fogás is volt 😉


Hozzávalók személyenként:
1/4 pici cukkíni
1 evőkanál zakuszka, aminek a receptjét itt találod:
https://eletkert.wordpress.com/2012/07/22/zakuszkas-lepenyke/
a koktélparadicsom

A cukkínit alaposan megmostam folyó víz alatt (bio, a kertemből van, csak a földet kellett lemosni ♥

Negyedeltem, és a robotgéppel csíkokra vágattam. A paradicsomlé ment mellette a turmixban, ne legyen üresjárat 😀

Tányérkára tettem 1 adagot, a tetejére púpoztam a zakuszkát, és egy koktélparadicsommal díszítettem! Mennyei volt ♥

Reklámok

Posted 2012. július 30. by eletkert in Nyers ételek, Receptek

Tagged with , ,

Vélemény, hozzászólás?

