Diós sárgarépametélt   Leave a comment


Egyik este ez volt a vacsim! Olyan laktató, hogy nem is tudtam mindet megenni 😉 Ja! És nagyon nagyon finooooom 😀

Hozzávalók személyenként:
1 nagyobb, vagy 2 kisebb sárgarépa
1 marék áztatott, darált dió
1 marék friss, gyöngykukorica (nem fontos)
1 leheletnyi tiszta só
1 csepp stevia

A sárgarépát folyó víz alatt jól megsikáljuk, a diót megdaráljuk, a kukoricát levágjuk a csőről. Csak megnéztem, jó e már a kukoricám, de még várnia kell egy kicsit. Így nyersen, viszont nagyon finomak voltak a pici aranyló gyöngyök 😉

A sárgarépát beletettem a tányérba, a tetejére ment a dió, stevia és a só, és jól összekevertem őket. Megszórtam a kukoricával, és tettem e tetejére fini citromfüvet:) Nagyon finom, és nagyon laktató 😉
Jó étvágyat hozzá ♥

Vélemény, hozzászólás?

