Fahéjas őszibarackleves   Leave a comment


Már nagyon éhes voltam, de nem akartam félbehagyni az elkezdett munkámat. Így egy 2 perc alatt elkészíthető, rendkívül finom, és tápláló levest készítettem, amit eliszogattam munka közben 😉

Hozzávalók személyenként:
1 db őszibarack
1 kávéskanál fahéj

A barackot megmossuk, és beledaraboljuk a turmixba. Megszórjuk a fahéjjal, és annyi tiszta vizet teszünk hozzá, ami épp ellepi. Így lesz jó sűrű, krémes és édes a leveskénk ♥
Összeturmixoljuk, és máris önthetjük a leveses tálba. Tehettek bele szilvát, körtét, vagy áztatott diót is. Én most csak ittam, ezért ilyen natúr, de mégis laktató volt 😉

Jó étvágyat hozzá ❤

Posted 2012. augusztus 30. by eletkert in édességek, Nyers ételek, Receptek

Tagged with , ,

Vélemény, hozzászólás?

