Őszi böjtünk első felvezető napja   6 hozzászólás


Eljött az első csodálatos nap, amit az egészségünk érdekében tudatos lemondással töltünk. Meg fogjátok látni, hogy a tudatos böjtölés egyáltalán nem a szenvedésről szól, annál inkább a testi-lelki megtisztulásról. Hálával szoktam köszönteni ezeket a napokat, hogy itthon, meghitt környezetben gyógyíthatom meg magam, és nem egy kórházi műtőasztalon fekszem:) Mert a böjt, egy kés nélküli műtét. Gondoljunk rá így, és teljünk meg hálával ♥ Csodás, megújhodós napok várnak ránk! Örülök, hogy együtt utazunk ♥

A mai napra délelőttre gyümölcsöt ajánlok nektek, és természetesen sok sok tiszta vizet!!! Ehettek szőlőt, szilvát, őszibarackot, ami tetszik!Éhesnek lenni tilos!!!:D Annyi gyümölcsöt esztek, amennyi jól esik 😉

Ebédre természetesen valamilyen gyümölcsleves dukál, az én kedvencem a sárgadinnye krémleves szilvával 😉
Itt megtaláljátok a receptet: Sárgadinnyeleves szilvabetéttel

Estére már csak 1-2 fürt szőlőt egyetek, és annyi vizet, amennyi jól esik 😉

A böjtre testileg és lelkileg jó, ha felkészülünk. Gondoljunk boldogan az elkövetkező időszakra, mert egy kis odafigyeléssel most egészségessé fogjuk inni magunkat;) A testünknek is megmutatjuk a felvezető napokkal, hogy most valami új dologra készülünk, elhagyjuk a szokásos hétköznapi mérgeket, nem hirtelen stresszeljük a leállással ♥

Ennyit mára, remélem feltölt mindenkit a lelkesedésem 😉

Posted 2012. szeptember 12. by eletkert in Receptek

6 responses to “Őszi böjtünk első felvezető napja

Subscribe to comments with RSS.

  1. dió mehet bele? ugye nem ? 🙂 vagy?

  2. ÉRDEKES, NEKEM IS PONT UGYANEBBEN AZ IDŐBEN JUTOTT ESZEMBE A DOLOG. AMINEK ÉN NEKIVÁGTAM ,AZ KEMÉNYEBB, 3 HÓNAPIG CSAK GYÜMÖLCS ÉS ZÖLDSÉG, HA ESETLEG NEM MEGY ADDIG, UGY IS JÓ. LÉNYEG, HOGY NE LEGYEK FESZÜLT. MÁR 2X SIKERÜLT VÉGIG MEGCSINÁLNOM, REMEK, NAGYON JÓ ERŐBEN VAGY TŐLE, MINDENNEMÚ CUKROS DOLGOT KIÉRZEL, ALAPBÓL A SZERVEZETED ELUTASITJA. NO ÉS A KARCSUSÁG FOKOZÓDILK…:D

  3. Sok szőlőt ettem.Én őszibarackból csináltam krémlevest

    Körtvélyessy Andrea

Vélemény, hozzászólás?

