Lékúránk második napja   Leave a comment


Sárgarépalé:


Változtatok a módszeren, ahogy közzéteszem nektek a dolgokat 🙂 Írom reggeltől folyamatosan a tapasztalataimat, és csak estefelé teszem közzé, hogy ne maradjon ki nektek belőle semmi 😉

Hatalmas szerencsénk van ezzel a felgyorsult idővel, mert nagyon gyorsan eltelt az első nap;) És azt mondom, ha valaki 1 napon túljutott, nem fogja már abbahagyni 🙂 Mert lehet, hogy tegnap néha éhesek voltunk, de azt találtam ki, hogy pici éhezés nekünk, hatalmas boldogság a biológiánknak ♥ És ahogy ezt eszembe juttatom, hatalmas boldogság járja át testemet-lelkemet ♥
A böjt első napja után amúgy is egy csodálatos éjszaka következik, amikor is úgy alszol, mint egy csecsemő 🙂 Reggel csak arra ébredsz, milyen boldog és kipihent vagy. És igen! Büszke lehetsz magadra! A tudatos lemondásoddal 1-2 hétre a szilárd táplálékokról, hatalmas lépést tettél az egészséged helyreállítása,megóvása felé !!!
A második nap, nagyon vidáman kezdődött;) Kezdtem 2 dl meleg szódabikarbónás vízzel, amitől kb 10 perc elteltével a fenekemen pisiltem 😀 Ha valakinek még fél óra múlva sem hoz eredményt, oda akkor keserűsó, vagy beöntés kell… Sajna, a visszamérgeződés elkerülése végett:(

Aztán délelőtt isteni őszibarack-saláta-lucernacsíra smoothiet ittam, ebből merítettem erőt a takarításhoz :

3 őszibarackot, 1 maréknyi salátát, és 1 evőkanálnyi lucernacsírát összeturmixoltam 3 dl forrásvízzel:

Ebéd előtt bedobtam 1 dl csalán-lucerna levet, amit préseltem:

Az ebédem isteni sárgarépa lé volt:

Utána megittam 1 bögre csalánteát, és közben forraltam vizet a tömlőbe a májpakoláshoz. ( A cica ma nem akarta elvégezni ezt a nemes feladatot, a bal oldalamra helyezkedett 😀 )

Képzeljétek, 1 óra körül eldőltem a pakolással, hogy pihizek egy kicsit, és fél 4-kor ébredtem fel. Ezt szoktam gyógyítós alvásnak nevezni ♥

Végül, most vacsira sárgadinnye levet kívántam 😉

Finom, habos, édes…♥

Remélem, nektek is csodás volt a második napotok ♥

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

