Lékúránk 4. napja   Leave a comment


</a
Elnézést, de tegnap nagyon menős-munkás napom volt, estére már nem volt kedvem publikálni 😀 😀 😀 Nincs is sokfajta lé, mert 1 nagy adagot csináltam, és pici vacsi 😉

Egész délelőtt ügyeket intéztem, így az elcsábulás elkerülése érdekében megcsináltam magamnak a világ legfinomabb smoothie-ját;)

Hozzávalók:
2 méz édes őszibarack
1 vilmos körte
1 édes alma
1 maréknyi saláta
1 l forrásvíz
Összeturmixoljunk, és egy nagy kulacsban magunkkal visszük :DDD

De nem ám csak ennyi óvintézkedés volt, most meghámoztam az almát, és a héjából és csutkájából isteni fahéjas almateát főztem ♥
Biztos, ami biztos, 7-kor még felmentünk a kutyákkal forrásvízért is, azt is vittem magammal 2 litert 🙂

Természetesen egyik piám sem fogyott el, de még az illatok sem csábítottak! Meg sem éreztem őket 😉

Délután kukoricát törtem, és télen fonni fogok a csuhéból ♥

Vacsira préseltem egy kis szőlőlét, amit épp csak egy picit hígítottam, mert annyira finom volt ♥

Csodás 5. napot mindenkinek ♥

Reklámok

Posted 2012. szeptember 18. by eletkert in Írások, Gyógyító italok, Nyers ételek, Táplálkozás

Vélemény, hozzászólás?

