Lékúránk 5. napja   Leave a comment


Irtó nagy meglepetés ért ma reggel. Kortyolgatom a kávémat, miközben írtam nektek a tegnapi napról a beszámolót, és pontban 8-kor, mindenféle előzetes bejelentés nélkül kikapcsolták az áramot. Délután 4-ig csend volt 😉 Így lesz ez holnap is, most már tudjuk… A lényeg, hogy leveket nem tudtam csinálni, így a fogam volt a prés, és utána ittam forrásvizet 🙂 Megettem ma 3 almát és 2 fürt szőlőt. A vacsim már rendben volt 😉

A délelőtt megint menős volt,1 órától 5-ig pedig kint törtem a kukoricát. Leszedtem a csuhékat, hogy télen fonhassak belőlük szépségeket 🙂
Miközben törtem a csöveket, felfedeztem néhány hokkaidó tököt is, akik mintha már érettek lennének:D 😀 😀
Ez a legédesebb fajta sütőtök, amit valaha ettem. Így adva volt a vacsi 😉

Gyömbéres fahéjas sütőtöklé ♥

Az egyik pici tököt lepréseltem egy pici gyömbérrel, majd felöntöttem forrásvízzel. A tetejét megszórtam fahéjjal…. hm… nagyon nagyon fini volt 😉

És a csendélet a kertemben :

Posted 2012. szeptember 18. by eletkert in Írások, Gyógyító italok, Nyers ételek, Táplálkozás

Tagged with , ,

Vélemény, hozzászólás?

