Lékúránk 6. napja   4 hozzászólás


Elérkezett a böjtünk hatodik, részemről egyben záró napja is 😉 A jó hír, hogy 29-től, a fogyó holdban folytatjuk 😉
Azért, amint látjátok, mára is meg volt a finomságom 😉

A fenti fotón a kedvenc sárgadinnye levem látható, egy otelló szőlő társaságában 😉

Reggel volt egy laza forrásjárat 😉

Utána pedig tovább törtem a kukoricát. A sárgadinnye ebédem után be is fejeztem, épp az eső előtt. Juhééééj 😀

Ez a 6 nap rengeteg energiát szabadított fel bennem, de a növekvő hold nem támogatta a tisztulási folyamatot. Viszont megint sokat tanultam, és a rengeteg édes gyümölcsnek köszönhetően, semmiféle böjt utáni farkas étvágy nincs bennem 🙂
Gondoltam, ma már vacsizom valamit, de nem vagyok éhes 😉

Reklámok

Posted 2012. szeptember 19. by eletkert in Írások, Gyógyító italok, Nyers ételek, Táplálkozás

4 responses to “Lékúránk 6. napja

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nagyon jò olvasni böjt hìreid Ildikò! Biztatòan hat minden szavad, s ìgy 29.-töl elindulok èn is a tisztìtò ùton!…:) mikor az emberben tudatosul mit mièrt tesz, semmi nem tünik nehèzsègnek, söt!

  2. Nagyon figyelem a 29-ét én is benevezek, mert most lemaradtam. Üdvözlettel Marcsi

Vélemény, hozzászólás?

