Grillezett cukkíni   8 hozzászólás


Hűvösebb napokra ajánlom ezt az egyszerű, de mégis nagyon finom, és laktató ételt 😉

Hozzávalók személyenként:
5-6 szelet cukkíni
1/2 paprika apróra vágva
1 csipet majoránna
1 csipet só
1 kávéskanálnyi kókuszzsír a grillezéshez

A cukkínit alaposan megmossuk, felszeleteljük, és besózzuk. Megszórjuk a majorannával, és pici zsíron, a paprikával együtt, a teflonsütőben pirosra sütjük. 1 maréknyi főtt jázminrizzsel tálaltam, amit megszórtam petrezselyemmel 😉

Posted 2012. szeptember 21. by eletkert in Főtt étel, Nyers ételek

Tagged with , ,

8 responses to “Grillezett cukkíni

Subscribe to comments with RSS.

  1. Már napok óta nem jelentkeztem. Bocs. Voltak gondok. Majd elmulnak. Végre a cukinit másként is látom.
    Ezt most kipróbálom.

    zemplényiné marika
  2. Így én is szoktam enni.Valamikor barna rizzsel.Meg ugyanígy padlizsánt.

    Körtvélyessy Andrea
  3. Grillezés előtt rizslisztben megforgatom.Van amikor fehérbors is kerül a lisztbe.
    Vagy sűrű palacsinta tésztát készítek és Kókusz vagy Pálma vajban sütöm.

    Emlékül Betusnak Nagymamától
  4. Ma én is padlizsánt sütök.:) Paradicsom salátával nagyon szeretem.:)

Vélemény, hozzászólás?

