Kolbásztök paradicsomszósszal   3 hozzászólás


Készítem már télire a kertecskét, mikor ráakadtam egy gyönyörű, zsenge kolbásztökre 😉 Azonnal belopta magát a szívembe, és nem sokkal később a tányérkámba is 😀 😀 😀

Hozzávalók 2 személyre
1 kisebb kolbásztök
1 evőkanálnyi majoránna
tiszta só, ízlés szerint
1 diónyi kókuszzsír a tepsi kikenéséhez

A tököt megmostam, meghámoztam, és felkarikáztam kb. 1/2 cm vastagra. Tepsire raktam, megsóztam mindkét oldalát, és majorannával szórtam meg őket, amúgy alaposan 😀 A sütőben olyan negyed órányit grilleztem, majd tányérkára szedtem őket. Meglocsoltam a nyers paradicsomszósszal, áztatott mandulával és friss petrezselyemzölddel díszítettem 😉

Szószhoz:
2 nagyobb paradicsom
4-5 stevialevél a kertből
4-5 bazsalikomlevél a kertből
1/2 piros pritamin paprika a barátnőm kertjéből
1 ek olívaolaj
1 ek lenmag
1 csipet tiszta só
1/2 dl forrásvíz

A hozzávalókat összeturmixoljuk, és kiöntjük egy kis tálkába 😉

Korábbi kép a termésről ♥

Reklámok

3 responses to “Kolbásztök paradicsomszósszal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Úgy látszik Nálad megmarad a kolbásztök. Nálam, csak levele volt, az is gyatrán, pedig locsoltam stb.
    Vagy a mag volt gyatra. Na akkor megyek Nográdba.

    zemplényiné marika
  2. Akkor jól gondoljuk mind a ketten. De nálam egy nyamvadt sem volt. Majd jövőre.!!!!!!!!!!!!

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

