Magkrémes palacsinta   Leave a comment


palacsinta

Jött hozzám tegnap a barátném, és megleptem egy ici-pici finomsággal ♥

Hozzávalók a “tésztához”
1 kg alma
10-15 szem friss füge

palacsinta

Robotgépben pépesre kevertem, ráterítettem egy tepsire helyezett tapadásmentes lapra, lefedtem tüll anyaggal, és a napon megaszaltam még az ősszel 😉 Ilyenkor csak elő kell venni, és kész a palacsintatésztánk 😉

Hozzávalók a töltelékhez:
1 ek mandulaliszt
1 ek kókuszliszt
1 ek áztatott tökmag
1 ek áztatott szotyi
1 narancs kifacsart leve
1 csipet vanília
leheletnyi só
1 ek méz, vagy más természetes édesítő
annyi víz, hogy krémes állaga legyen.
A hozzávalókat turmixgépbe tettem pici vízzel, és menet közben adagoltam még hozzá, amennyi kellett. (kb 1 dl)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

