Sóskapüré   Leave a comment


sóskapüré

Nagyon elfoglalt voltam az utóbbi 2 hétben, és nem is mindig azt ettem, ami igazán jól esett volna. Így van ez, ha el kell mennem valahova, vagy hirtelen kell valami… Ilyenkor gyakran visszanyúlok a megszokotthoz, de a végén mindig megbánom! Nem esik jól,már nem ízlik az, ami régen bejött… Igazából a nyers ételek azok, amiket jóízűen meg tudok enni mostanában, és az utóhatásuk is kellemes 😉 A mai egy tökéletes választás volt számomra 😉

Hozzávalók:
2 maréknyi friss sóska
2 kanál áztatott dió
1 kanál kesudió
4 karika aszalt füge
1 csipet só
annyi víz, hogy elbírjon vele a turmixgép 😉
Díszítésnek áztatott napraforgómagot használtam, ami nagyon jól harmonizál a sóskávalág 🙂

A leveleket megmostam, és felvágtam kisebb darabokra.Így tettem a fügével is, majd mindenki a turmixgépben landolt. Pici víz, és a kisebb fokozaton járattam addig, amíg a nagyjával végzett, majd nagyobb fokozaton folytattam a krémes állagig.
Tányérkába öntöttem, és megszórtam a szotyival.
Ma tepsiben sütött lapcsánkát ettem hozzá, isteni volt a sós és az édes-savanyú párosítás 😉

Reklámok

Posted 2014. április 30. by eletkert in Nyers ételek, Receptek

Tagged with , , ,

Vélemény, hozzászólás?

