Nyers cukkíni “főzelék”   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Még mindig cukkíni dömping van a hátsó kertben, ezért folytatódik a cukkínis ételek sora😉 Megunni szerencsére nem lehet ♥ ♥ ♥

Hozzávalók  2 személyre:

1 kisebb cukkíni

1 kisebb vöröshagyma

1 csokor kapor

tiszta só,

1 kanál tejföl, vagy magtejföl

1 kk pirospaprika

 

Lágy, krémes magtejföl:

1 ek áztatott szotyi

1 ek kesudió

1 ek frissen facsart citromlé

1 csipet tiszta só

A tejfölhöz a hozzávalókat krémesre turmixoljuk.

 

A hagymát lereszeltem, és összekevertem a tejföllel és a többi fűszerrel. Belekevertem az apróra vágott kaprot, végül belereszeltem a cukkínit. Alaposan elkevertem, és már kanalaztam is😉

Cukkíni tócsnival tálaltam😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

Posted 2014. augusztus 23. by eletkert in Nyers ételek, Receptek, Táplálkozás

Tagged with , , ,

Vélemény, hozzászólás?

