Facebook   43 hozzászólás


10425491_829597813748126_7925090974482096464_n

Kedves facebook-os ismerőseim!

Ma délutántól nem tudok belépni a facebookra, mert a bejelentkezésnél nem enged be a rendszer csak akkor, hogy ha a feltöltött személyi okmányommal igazolom, hogy a nevem az, ami az igazolványban szerepel.
Nos, erre nem vagyok hajlandó, ezért mostantól külön válnak az útjaink🙂
Itt viszont bármikor megtaláltok😉
Sok sok boldogságot kívánok minden ismerősömnek!!! ♥ ♥ ♥

Továbbgondolásra: Vajon ki üzemeltet egy olyan közösségi oldalt, ahová személyi igazolvány bemutatásával lehet belépni????😉

Miután jelszóval megpróbáltam belépni, ez az ablak várt:

It looks like the name on your Facebook account may not be your authentic name. We ask everyone to use the name they go by in real life so friends know who they’re connecting with.
What names are allowed on Facebook?
If this is the name you use in your everyday life, we would like to work with you to verify the name that best represents your identity. We accept a number of documents to allow you to verify your everyday name.

Magyarul:
Tisztelt Ügyfelünk!
A fiókod átmenetileg fel van függesztve, mert úgy látjuk, hogy az idővonalad nem a valódi nevedet tünteti fel. A Facebook egy olyan közösség, ahol az emberek a valódi személyazonosságukat használják. Mindenkinek kötelező a valódi adatait megadnia, így mindig lehet tudni, kit ér el az ember.
Ahhoz, hogy a fiókot újra tudjuk nyitni, ellenőriznünk kell a személyazonosságodat. Ha még ezt nem tetted volna meg, arra kérünk, töltsd fel személyazonosító okmányodat. A neved megerősítésének a leggyorsabb módja, ha hivatalos, kormányzat által kiállított személyazonosító okmányt küldesz el nekünk. Ha nem rendelkezel ilyennel, elfogadunk alternatívaként kettőt a következő azonosítók közül:
Ezeket az iratokat fogadja el a Facebook
A két okmánynak együttesen tartalmaznia kell a teljes nevedet, a képedet és a születési dátumodat.
Miután elküldted a szükséges azonosító okmányt, örömmel újranyitjuk a fiókodat.

Kapcsolatfelvétel
Please send us a copy of your photo ID so we can confirm your name. To learn more about why we require a copy of your ID and what types of ID we’ll accept, please review the Facebook ID Policy.

Google fordító:
Kérjük, küldje el nekünk egy másolatot a fényképes igazolványát, így meg tudjuk erősíteni a nevét. Ha többet szeretne megtudni, miért van szükségünk egy másolatot az ID és milyen típusú ID fogjuk fogadni, olvassa el a Facebook ID Policy.

Azonosító okmány

Keresztnév
Ex: John

Középső név
(nem kötelező megadni)

Vezetéknév
Ex: Smith

Elküldtem okmányok feltöltése nélkül, amire ez az email érkezett:
Hi,

Facebook is a community where people use their authentic identities. We require everyone to provide their authentic first and last names and birthday so you always know who you’re connecting with. Your account is temporarily suspended because your profile doesn’t list your authentic name.

To reopen this account, please reply to this email stating your authentic name (as it would be listed on a government-issued ID like a passport or drivers license). Once we know your authentic name, we can update your profile and reactivate your account.

Your name can’t include:

– Symbols, numbers, unusual capitalization, or punctuation
– Characters from multiple languages
– Professional or religious titles

Other things to keep in mind:

– Nicknames can be used as your first or middle name if they’re a variation of your authentic first, middle, or last name (like Bob instead of Robert)
– You can always list another name on your account:

https://www.facebook.com/help/131728300237162?ref=cr

– Only one person’s name should be listed on the account – profiles are for individual use only
– Pretending to be anything or anyone isn’t allowed

If you ever come across another profile with a name that doesn’t follow our policies, feel free to report it by using the “Report/block This Person” link located on that profile.

Note that we won’t be able to open your account until you respond to this email with your authentic name. Also, once we update your account with your authentic name you won’t be able to change the name on your account. Sorry for the inconvenience.

For more information on our name policies, please visit:

https://www.facebook.com/help/292517374180078/?ref=cr

Thanks,
The Facebook Team

Google fordító:
Hi,
 
Tisztelt Ügyfelünk!
A Facebook egy olyan közösség, ahol az emberek a valódi személyazonosságukat használják. Mindenkinek kötelező a valódi adatait megadnia, így mindig lehet tudni, kit ér el az ember.
Ahhoz, hogy a fiókot újra tudjuk nyitni, ellenőriznünk kell a személyazonosságodat. Ha még ezt nem tetted volna meg, arra kérünk, töltsd fel személyazonosító okmányodat. A neved megerősítésének a leggyorsabb módja, ha hivatalos, kormányzat által kiállított személyazonosító okmányt küldesz el nekünk. Ha nem rendelkezel ilyennel, elfogadunk alternatívaként kettőt a következő azonosítók közül:
Ezeket az iratokat fogadja el a Facebook
A két okmánynak együttesen tartalmaznia kell a teljes nevedet, a képedet és a születési dátumodat.
Miután elküldted a szükséges azonosító okmányt, örömmel újranyitjuk a fiókodat.
 
Az Ön neve nem tartalmazza:
 
– Szimbólumok, számok, szokatlan kapitalizációja, vagy a központozás
– A karakterek több nyelven
– Szakmai vagy vallási címek
 
Más dolog, hogy tartsa szem előtt:
 
– Becenevek lehet használni, mint az első vagy a második keresztneve, ha ők egy változata a hiteles első, középső vagy utolsó név (pl Bob helyett Robert)
– Mindig felsorolni másik nevet a számláján:
 
https://www.facebook.com/help/131728300237162?ref=cr
 
– Csak egy személy nevét kell tüntetni a számlán – profilok egyéni használatra csak
– Úgy tesz, mintha semmi és senki nem megengedett
 
Ha valaha is találkoztam egy másik profilt, amelynek neve nem követi a politikákat, bátran jelentse azt a “Jelentés / block Ez a személy” link található ezen a profilon.
 
Vegyük észre, hogy nem lesz képes megnyitni fiókját, amíg nem válaszol az e-mailre a hiteles nevet. Továbbá, ha egyszer frissítjük fiókját hiteles nevet nem fogja tudni megváltoztatni a nevet a számláján. A kellemetlenségért elnézést.
 
További információk a nevünk politikák, kérjük, látogasson el:
 
https://www.facebook.com/help/292517374180078/?ref=cr
 
Köszönöm,
A Facebook Csapat

Ugye emlékeztek a NAV-os látogatásra, amikor eldöntöttem, hogy ezentúl nem leszek személy, hanem újra csak egy ember! Innentől használtam a facebook-on az Életkert Ildikó nevet, és nem személynevet🙂
Azt írják, ez a facebook politikája… Ezek szerint megérkezett hozzánk az amerikai demokrácia😀 Szerencsére most még választhatunk, hogy kérünk-e belőle….

Posted 2015. február 5. by eletkert in Írások

43 responses to “Facebook

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szia Ildikó!
    Sajnálom, ami zajlik…nagyon fogsz hiányozni a személyes oldaladdal! Már hiányzol másoknak is… Bár nem kérdeztem meg eddig, de ennek az oldaladnak a webcímét bemásoltam a Facebook oldaladra, hogy kapjanak híradást a történtekről…
    …és képzeld, a személyes oldalad törölve lett! Ez jelenik meg, ha a nevedre keresve rámegyek…

    “Sajnáljuk, ez az oldal nem érhető el.

    Lehet, hogy hibás hivatkozásra kattintottál, vagy az oldalt eltávolították.”

    Szóval, nem tetted, amit kértek, máris törölve lettél…😦

    Az Életkert facebook oldaladra sem tudsz belépni? Köszönöm az e-mailes értesítést, ezután már csak ott tarthatjuk a kapcsolatot?

    Kívánok neked mindezek után is – ettől függetlenül is – csodás éjszakát, nyugodt pihenést! Az új napra pedig új erőt, új szeretetet, új lehetőségeket!!

    Sok szeretettel ölellek, Éva🙂

    • Évi,
      nagyon szépen köszönöm a segítségedet ♥ ♥ ♥ Gyorsak voltak, mert tegnap 2 körül zajlott az egész. A lefotózott személyi helyett -amit kértek- tájképet töltöttem fel, úgy látszik, erre berágtak😀 Egyébként írja is, hogy a kormány kérésére teszik….
      Nagyon megköszönném, ha betennéd azokba a csoportokba, ahol együtt voltunk, csak hogy tudják, mi lett velem🙂 A saját csoportjaim, egészséges táplálékaink, Szanda és környéke, most teljesen elárvultak😦
      Bizony, az Életkert oldalra sem enged be!
      Nagyon hálásan köszönöm a segítségedet!!! ♥ ♥ ♥

      • Ildikó! Az egészséges táplálékaink csoportból Baranyai Erikát kértem, a Szanda és környéke csoportban Kuklis Csabit, hogy értesítsék a csoportot – mivel én egyikben sem nem vagyok tag, így írni nem tudok… A saját idővonalamon volt megosztást tovább vittem a Vidéken újrakezdők, és a Legyél önellátó! legyél szabad csoportokba is… Milyen csoportokban voltál még ott? Nagy segítség lenne, ha megírnád, mert én csak erre kettőre emlékszem határozottan…🙂

      • Nagyon szépen köszönöm Évi a segítségedet!!!❤
        A Falusi Libák csoportban szoktam még gyakrabban hozzászólni, jó, ha Évi is tudja😉
        Igen, ennek megvolt a maga oka, és biztosan így van jól, ahogy van🙂 Visszamehetnék, ehhez csak valamelyik hivatalos, kormány által kiállított igazolványomat kéne feltöltenem nekik…. Hm
        Egyébként épp tegnap döntöttem el, hogy kiírom nektek, hogy 1 hétre visszavonulok a facebooktól, és minden más médiától is, mert böjtkúrába kezdtem🙂 Ilyenkor szeretek csak MAGammal lenni😉 De ezek szerint teljesen vissza kell vonulnom😉
        Puszi neked 3

  2. Kedves Ildikó!

    Nagyon sajnálom én is történteket!
    Igyekszem majd többször felnézni ide, de ennek ellenére is nagyon fogsz hiányozni!😦

    A Vidéki Élet csoportban is megosztom ezt az írásod. Nagyon sokan hiányolunk ott is!

    Sajnos egyre nehezebb lesz tartani a kapcsolatot a jó embereknek, de sok kitartást kívánok neked a továbbiakhoz is!❤

    Üdv: Csaba

  3. Szia Ildikó! Örülök, ha segíthetek, bár más téren való segítések tetszetősebbek, de én azért hiszem, hogy itt még valami kikerekedhet az egészből! Gondoltam már tegnap is a csoportjaidra is, és azokra is, ahol ott vagyunk mindketten, de addig nem akartam, amíg ez szóba kerül, hogy te mit tartasz jónak. Én a magam idővonalán megosztottam, így az én ismerőseim – azokból a csoportokból is – láthatták, de akkor ma beteszem minden csoportba – amik a sajátjaid, és amikben ott vagyunk/voltunk mindketten.. Veled kezdik, hogy mennyire lehet meglenni a FB-nél, de mint tudjuk, mindig minden változik, és az a kérdés, mennyire látjuk meg a változásban a segítő erőket! Ez is biztos jó lesz valamire!😉 Megyek az oldaladra, megnézem, mi történt a megosztásom óta… Majd hozom a tapasztalatot. Addig is minden jót Neked!❤🙂

  4. Szia Kedves ..sajnálom,hogy így kitoltak Veled..hiányozni fogsz sokaknak..azért írhatsz néha levelet,hogy mi van Veled🙂 sokszor puszillak❤

  5. Szia Ildikó ! Sajnálom ezt az erőszakot ,fura módon a Magyar Szent Koronát gyalázó személy tovább hősködhet !

    Horváth Árpád
    • Köszi Árpi🙂
      Épp tegnap szerettem volna írni neked, hogy légyszi szólj be, ha itt lesztek Váralján. Szeretném, ha megmutatnátok, hova mehetek és mit hozhatok el tüzelni😉
      Köszönöm szépen!!!!!

  6. Ildikó,én is most olvastam el az egész storydat…és ledöbbentem🙂
    Még az Ausztráliából hozott-bumerángot-is lefotóztam,és szerettem volna elküldeni jelképnek,hiszen ismerjük a hatást!

    • Szia Klári🙂
      Örülök, hogy hozzád is eljutott a hír, hogy nem léptem le csak úgy tőletek😉 De biztosan mindennek meg van a maga oka, most épp így jó, ahogy van😉
      Azért tényleg elgondolkodtató, hogy személyi okmányokkal kéne azonosítani magam…. Mert ha feltölteném nekik, beengednének, de nem az Életkert néven, mert az alapján ugye nem tudnak beazonosítani…
      Sok puszi nektek!!!❤

  7. Ildikó! Én is elvonultam pár éve 3 napos léböjt kúrára.(kaptam választ a harmadik napon! :)HIÁNYZOL nekünk,VÁRUNK VISSZA….bármilyen névvel is.❤🙂

  8. Ildikó, az Életkert – személyes blog még megtalálható a Facebook.-on! Most kattintottam rá, Csak nagyon elárvult szegény…valamit tenni kellene…:(

    • Judit,
      tudom, azt nem törölte a facebook, de sajnos oda sem enged belépni, csak akkor, ha feltöltöm nekik valamelyik hivatalos, kormány által kiállított okmányomat😦

  9. Ez rémes! Mi a fenét nem tanának még ki? Arról hallottam h. mindent arhiválnakaz USA -ban ? valahol,de az élet kert semmi agresszívet nem tartalmazott , csak élni szeretnénk egészségben békességben.Lehet h. ez nagy baj?
    üdv és kitartás, a vége mindenkinek úgy is az. Hiányzik a személyes találkozás, valamicskét pótol a számítógép.
    marton lajos

    • Igen Lajos,
      nagy baj, hogy csupa olyan dolgokat osztottam meg, ami félelem helyett jó érzéseket kelt, ráadásul folyamatosan csodás jövőképet festettem az emberek elé. Ez veszélyezteti a félelmen alapuló brutalitás kirobbantását már csak azért is, mert az Életkert oldallal együtt, több, mint 7000 követőm volt…
      Puszilom a nagykátai barátokat!!!❤

  10. Ildi, ne tolj ki velem… szerintem próbáld meg még egyszer, valami úri huncutság lehetett a dologban,…. nekem hiányzol… már ha ez jelent neked valamit. megszoktalak, megszerettelek. de az én életem is eléggé vakvágányon van mostanság, nem biztos , hogy eszembe jut, miért is nem vagy… de elveszíteni meg nem szeretnélek… banyek, gyere vissza….

    • Szia Cilu🙂
      Az az igazság, hogy immár 11 napja élek a facebook nélkül, és egyre jobban érzem magam😉 Tegnap éjjel épp a facebook-ról volt egy olyan rémálmom, hogy egy tökéletesen elszigetelt valósághű világot épített körénk, amit egy idő után már nem tudtunk megkülönböztetni a valóságtól🙂 Persze ehhez erősen hozzájárulhat, hogy egy böjtkúra közepén vagyok, és igen élénk álmaim vannak😀
      Tudom, regisztrálhatnék újra, akár más néven is, mert több tízezren vannak fent, akik nem a saját nevüket használják, de nem szeretnék egy ilyen rendszer tagja lenni🙂 Csodálatos dolog a szabad időmet MAGammal tölteni😉
      Nem tűnök el előled, és senki elől, itt mindig megtaláltok, meg az email címemen is❤ Nézz ide gyakrabban, ide is írok majd, ahogy szoktam, most csak egyszerűen jól esik a csend🙂
      Csodás napokat Cilu😉

  11. Örülök, hogy Rád találtam ismét. Hiányoltam a reggeli üdvözléseket. Beírtam a keresőbe a neved és nekem kijött az oldalad, és onnan találtam ide.

    Körtvélyessy Andrea
  12. Tavasszal megkereslek!! Puszi! Ott az e-mail címem,írj mi van veled!

  13. Örömmel olvasom, hogy jól vagy, jól érzed magad!
    Maradjon is így mindig!
    Sok-sok alkotókedvvel megáldott szépséges napokat kívánok neked!🙂

  14. Nem tudom! Lehet, hogy mondtad, de lehet ezt elégszer hallani?😀❤

    Szívesen meglátogatnálak, sőt, már többször gondoltam is rá, de az állatsereglet miatt még ennél rövidebb utazások is nehézkesek, a többi problémámról már nem is beszélve…

    Meg aztán addig még kellene egy menyasszonyt is szereznem valahonnan…😀

    Kellemes estét, jó pihenést neked!

    • Jajj Csabi!!!
      Tudod, arra a helyes lánykára gondolok, aki lovagol🙂 Most nem tudom puskázni a nevét a facebookról😀
      Na, majd ha nem lesz csapágyas az autóm, lehet, meglátogatlak😉 Úny gondolom, nem lehetsz túl messze😉
      Hú! 107 km! Azt hittem, közelebb vagy🙂

  15. 🙂

    Akkor majd addig megkérdezem Edinát, hogy mit szól hozzá!🙂
    A kiránduláshoz, meg a titulushoz is!😀

    Igen! Sajnos nagy a távolság a szűken mért időhöz és az anyagiakhoz is…
    Kicsit közelebb vagy, mint édesanyámék, de már sajnos Őket is csak évente egyszer tudom meglátogatni…😦

    Azért egyszer összehozzuk! Legfeljebb félúton találkozunk!🙂

  16. Nagyon sajnálom Ildikó a történteket😣!Ezen az oldalon továbbra is veled
    Vagyok💙!

  17. Kedves Ildikó! Szeretnék privátban beszélni Veled. Kérlek, hogy mihamarabb jelentkezz!

  18. Szia Ildiko. Feltunt, hogy nem latlak. Most rad kerestem es ezt a cikket talaltam. Hat sajnalom, szerettem a setalos kepeidet🙂 meg ugy az egeszet. Amugy szerintem egyre tobben gondoljuk, eljovunk a facebookrol. Unalmas, sok a reklam. Befolyasolja mit lathatok. A kapcsolat tartas anyuekkal ott tortenik. Nem olyan mar az egesz mint az elejen volt. Jovok ide :)) puszillak🙂 Kati

    • Szia Kati!
      Nagyon örülök, hogy idejöttél!!! Kicsit túl leszek ezen a káoszon, ami most körülvesz, és újra gyakrabban posztolok nektek😉
      Köszönöm, hogy itt vagy❤

  19. Szia Ildikó! Nagyon sajnálom ami veled történt ezt tiszta szívből gondolom -egy valamit nem sajnálok egy kicsit komisz is leszek,hogy nem hallgattál rám!-bár ezért nem neheztelek,és nem is haragszom még egy iciny –picit sem, sajnos még gy ilyen csöppnyi faluban is vannak gonosz emberek–“írtam régebben”tudom,hogy te tele vagy szeretettel jóindulattal.és nem is érdemled meg amit veled csinálnak-pedig azt hiszem,hogy olyan sokszor még itt falun belül sem találkoztunk-pedig mintha összekötne valami,mintha ezer éve ismernénk egymást,kitartást kívánok neked és “sok sikert”!🙂

  20. Figyelemmel kísérem a történteket-és hamarosan meglátogatlak!🙂 Ha Mohamed nem megy a hegyhez a hegy megy Mohamedhez!!!!!🙂

Vélemény, hozzászólás?

