Egy másik utat mutatok   17 hozzászólás


10172643_575237372590818_8635794616850820846_n

Sokan aggódtok mostanában miattam, hogy élem meg ezeket az eseményeket, így egyedül🙂 Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a figyelmességét, és az odafigyelést, köszönöm jól vagyok😉
Úgy döntöttem, megosztom veletek a belső békém titkát, remélve, hogy ezzel is sokatoknak segíthetek❤

Előzmény: Kérlek, hagyjatok élni!

Kezdjük talán az álommal😉
A közelmúltban élénk álmaim voltak, amik jövőbe mutató tartalommal is bírtak. Így volt ez ennél is, ami 2-3 héttel a NAVos határozat előtt esett meg velem, de reggel, amikor felébredtem, pontosan tudtam, hogy mit akart közölni. Tudni kell ehhez, hogy bár tisztában vagyok vele, hogy minden éjjel többször álmodom, az álmok energiáira, hangulataira emlékszem, de magára az álomra nagyon ritkán, akkor is homályosan, nem szoktam megérteni, legfeljebb akkor, amikor az életben is megesik velem a mondandója. Erre azért tértem ki, hogy érzékeljétek ti is, hogy ennek nagy súlya van nálam, nem egy mindennapi jelenség🙂
Az álom (2015. 02. 14-15.)
Az oroszok írtak egy levelet a magyar kormánynak, és engem bíztak meg azzal, hogy válaszoljak, és személyesen vigyem is el a levelet. Másfél oldalt írtam, és azt mondta Viktor, hogy tökéletes lett, mehetek is, vár a repülő. Tóbi is velem jött, Bella nem volt sehol. Egy tengerparton szálltam ki a gépből, semmit nem láttam, csak a vadul háborgó, szürke tengert. Bementünk egy épületbe, ami szintén alig látszott a parton, szinte csak a bejárata. Ez valamilyen katonai objektum volt. Bekísértek egy szobába, ahol egy nagy, modern íróasztal mögött ült egy férfi, és hellyel kínált magával szemben, az asztalt túloldalán. Odaadtam neki a levelemet, amit elkezdett olvasni, majd egy kis idő után röhögő görcsöt kapott🙂 Azt mondta, hogy ők egy 20 oldalast pontos kimutatást küldtek a magyar kormánynak, és ezt a másfél oldalas kedves levélkét hoztam válaszul???? Teljességgel értetlenül ültem előtte, fogalmam sem volt, mi lehet a baj🙂 Mondta, hogy rendben, holnap mehetek vele tovább az objektumra. Ez egy tenger közepén lévő építmény volt.
Másnap reggel viszont nem katonák, hanem nagyon kedves, helybéli emberek jöttek elém. Elvittek a közeli városba, láttam közelről a csodálatos orosz mesterek által font kosárkákat, és mindenféle csodaszép vesszőt🙂 Nagyon sajnáltam, hogy nem tudok hazavinni belőle🙂
Mikor visszaértünk a bázisra, szóltak, hogy Putyin vár rám az irodájában. Bementem hozzá, ő nem íróasztal előtt ült, hanem egy robusztus tárgyalóasztalnál, ahol maga mellett kínált hellyel. Azonnal a lényegre tért, azt mondta, hogy engem feláldozott a saját kormányom, és áldozatnak küldtek neki. Most már végképp nem volt fogalmam sem arról, mi folyik körülöttem. Csak néztem rá, ő is a szemembe nézett, de azzal a nézéssel teljesen „átvilágított”🙂 Kisvártatva azt mondta, hogy ő szívesen befogad. Mi lenne az, amiért ott maradnék náluk?
Gondolkoztam, és azonnal eszembe jutott Anasztázia. Azt válaszoltam, hogy ha ad nekem 1 hektárt, ahol életem végéig élhetek, gazdálkodhatok, mégpedig egy Anasztázia szellemiségű közösségben, akkor boldogan maradok🙂
Azonnal igent mondott, és nem sokkal rá, meg is kaptam a kis birtokot🙂 A közösséggel hamar felépítettük rá a házikómat, beültettük a birtokot, és egy idő után még a társamra is ráleltem🙂
Ennyi volt az álom. Amikor felébredtem, azonnal tudtam, hogy ez a NAVos mizériával van kapcsolatban. Akkor úgy gondoltam, valószínűleg megszívatnak, de jól fogok kijönni belőle. 1 hétre rá megkaptam a NAV határozatát, ami mondanom sem kell, 20 oldalas volt🙂 Az én levelem pedig másfél. A katona, aki röhögő görcsöt kapott a levelemtől, valszeg az a NAV ellenőr, aki a 200%-os bírságot tartotta helyénvalónak. Viktor egyértelműen magát a NAVot képviselte. Nos, Putyin még nem jelentkezett😉
Innen származik az üggyel kapcsolatos nyugalmam egyik fele😉 Mert ez az álom, közvetlenül a Felsőbb Önvalómtól jött, ezt meg is erősítette🙂
Ehhez csak annyit, hogy az évek folyamán egyre közelebb kerültem a MAGomhoz, Önvalómhoz, Istenségemhez, ki hogy nevezi🙂 Mára már folyamatos kapcsolatban vagyunk, de még mindig nem vagyok tökéletes vevő🙂 Az álom megbízhatóbb volt🙂 Ha kérdezek, arra pontos válaszokat tudok kapni, de ha neki van fontos mondani valója, azt még nem mindig értem meg🙂
Ugye, ez a második NAVos ügy, tavaly szeptemberben kezdődött. Azóta keresik, miből élek, miért élek még, ha ennyire keveset keresek🙂 Közben jött egy hideg tél, amikor sajna sokszor fáztam, mert nem volt tüzelőm. Mára már ez is megoldódott, de elég lehangolt voltam sokszor a télen, és többször kértem a felsőbb Énemet, hogy engedjen hazamenni. Nem voltam boldogtalan, ugyanúgy örültem a gyönyörű tájnak, a napocskának, a madaraknak, mint eddig, de valahogy úgy éreztem, hogy semmi haszna már annak, hogy itt vagyok, a szegénységet már megéltem, nem kívánom megismételni. Csak azért, hogy túléljek, igazán nincs értelme🙂 És egy gyönyörű, hideg, téli napon, megérkezett a válasz. Autóban ültem, épp a városba tartottam, amikor csodálatos érzések futottak át rajtam. Pontosan tudtam, hogy ezek azok az érzések, amiket akkor élhetek át, ha továbbra is itt maradok. De természetesen szabad az út, most választhatok, hogy hazamegyek, vagy maradok. Azonnal a maradás mellett döntöttem, így feltették a kérdést, hogy: „Az életet választod?” Mondtam, hogy igen, az életet választom! Meg is kellett ismételnem, majd hangosan is ki kellett mondanom. Ezután megint körülvett az a leírhatatlan, határtalan szeretet és boldogság, amitől egész nap a föld fölött jártam🙂 Így hát itt vagyok, még ma is🙂 Ha nem ezt választom, gondolom, történt volna egy baleset, vagy valami más, gyors dolog😉
A tüzelőm is megoldódott, mert tavaly az Önkormányzat kivágott itt szemben a réten, a patak partjáról egy csomó fűzfát, és a gallyak itt maradtak azóta is. Megkérdeztem, hogy elhozhatom-e, és engedélyt kaptam😉 A kemencémben csak a gally tud meleget csinálni, így azóta, ha az idő engedi, kint vagyok, tördelem a gallyakat, és élvezem a friss, tavaszi föld illatát❤
A belső békém tehát teljesen rendben, minden úgy történik, „ahogy köll”, nem állok ellen semminek🙂
Bár ma megint úgy éreztem, hogy összecsaptak a fejem felett a hullámok, mert a régi számítógépem, amin az egyetlen bevételi forrásom van, megadta magát…. Hát, nem tudom….. De a szivatást már nagyon kezdem unni:/
Már csak a lényeg maradt le ebből a nem túl rövidre sikeredett írásból😉
A ti és a saját kérdéseimre keresett válaszok megoldása közben megláttam egy folyamatos összefüggést, ami végigkísért az életemen. Elég hátborzongató, de bizony, megerősítést nyert, hogy mindez a sok megpróbáltatás azért volt az életemben, hogy utat tapossak, és példát mutassak nektek, méghozzá egy teljesen új út formájában.
Volt ugye, a pánikbetegség az életemben 17 éves koromtól 41-ig. Ez –többek között- azért is húzódhatott el ennyire, mert szinte az elsők között voltam, akik ezt megélték. Legalábbis, amíg ettől szenvedtem, senki, sorstárssal nem találkoztam, de akkoriban, 1978-ban, még nevesítve sem volt. Mikor rendre hülyének néztek miatta az orvosok, rá kellett jönnöm, hogy itt csak én segíthetek. Ez akkor nagyon ijesztő volt🙂 De kijöttem belőle, ez vitt a spirituális útra, a természetgyógyászati ismeretekhez, és nem utolsó sorban az egészséges táplálkozás iránti szenvedélyemhez is😉
Most már utat tudok nektek mutatni, hogy húzhatjátok ki ebből ti is saját magatokat!
Utat tudok mutatni az egészséges életmódban, táplálkozásban, és ami talán a legfontosabb, az önmagunk elfogadásában.
Megmutattam nektek, sőt, folyamatosan mutatom, hogy ha meritek az álmaitokat élni, akkor a napjaitok boldogságban telnek, amire a külső körülmények egyáltalán nincsenek befolyással!!
És most elérkeztünk ehhez a NAVos ügyhöz is. Több felől hallom, hogy évek óta bevett szokás nálunk, hogy a legszegényebbeket sújtják bírságokkal, ellenőrzésekkel, őket zaklatják. Ezek az emberek megijednek, mert feljebbvalónak érzik ezeket a szerveket, és tehetetlennek önmagukat. „Hála” a média folyamatos mérgező programozásának😦
Sokat én sem tehetek, de annyit igen, hogy példát mutatok azzal, hogy nem tudnak megijeszteni, sem megfélemlíteni! Nincs már mit elveszítenem! Lehet, hogy kívül vihar tombol, de legbelül nyugalom van🙂
És ez miatt vállalok el minden médiát, aki felkér. Szeretném megmutatni az embereknek, hogy nem szabad megijedni! Tudnunk kell, hogy amíg egyedül vagyunk, egyenként el tudnak bánni velünk. De ha összefogunk, mi lényegesen többek vagyunk! Nem kell kiállni senki ellen! Egymás mellé állunk, és összefogunk magunkért!!!! Azoknak pedig, kik eddig velünk tartatták el magukat, egyszerűen csak hátat fordítunk!😉
Olyan egyszerű ez!!! Csináljuk meg!!!!!
❤❤❤

összefogás

Posted 2015. március 17. by eletkert in Írások

Tagged with , ,

17 responses to “Egy másik utat mutatok

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lehet, hogy első, de nem az egyetlen. És ott állok melletted, és jönnek a többiek is. És mi sokan vagyunk. Köszönöm, hogy felébresztesz bennünket és erőt adsz saját példáddal. Így nekünk is több erőnk lesz/van.
    És az elvetett MAG kikel, még a hó alól is, jég alól is. Sűss ránk Napocska!
    Marika

    zemplenyine@marika
  2. Minden elismerésem a TIÉD és sok erőt kitartást a további életedhez!

  3. Aki – fél , az nem egész, aki egész, az nem fél

  4. Ildikém!. melletted vagyok. Igaz nagyon messze lakom tőled, de tudom mit jelent mindaz, amit írtál. Sokszor kerültem én is sajnos ilyen válaszutakhoz. Ha bármiben tudok segíteni, keress meg, Nálam indig lesz helyed is, ha úgy adja a sors

    Pánczlné Judit
  5. Kedves Ildikó! Nagyon örülök, hogy megértetted a feladatod és ez boldoggá, magabiztossá és nyugodttá tesz. Remélem én is hamarosan megtalálom az én új utamat, ami hasonló a Tiedhez. Ugyan én még nem látom ilyen tisztán a feladatom, de úgy érzem, jó úton haladok.
    Sok erőt és örömöt kívánok Neked, és egyre kevesebb “szívatást”.
    Marcsi

    • Köszi Marcsi😉
      Boldogságos útkeresést neked! Nem utolsó sorban, mélységesen egyetértek az utolsó mondatoddal!!!😀 Legyen vége a szívatásnak😀😀😀

  6. Drága Ildikóm!- “Legyen nektek,a ti hitetek szerint”!- Örülök a hosszú levelednek,nagyon szépen megfogalmaztad.A megfelelő időben,mindig kapunk segítséget az -égiektől-.(álmok,emberek,egyéb) Az álmom,amiről régebben írtam neked a nyár folyamán megvalósulni látszik🙂 Imádkoztam érted is,hidd el minden rendben lesz..Látod,mennyi segítőkész ember vesz körül? A hasonló,a hasonlót vonzza.🙂 szeretettel gondolok rád

  7. Ildikó,ezt most “találtam NEKED!
    http://joportal.hu/johirek.php?readmore=1270

    • Köszi Klári,
      hogy eszembe juttattad a régi szép emlékeket❤ Bizony, mindig angyalok vesznek körül minket, és néha bizony speciális segítségre szorulunk🙂 Így volt ez velem is! A pánikbetegség alatt végig Raffael arkangyal volt mellettem. Emlékszem, mennyire sírtam, amikor búcsúzott, mert már teljesen meggyógyultam. Azzal távozott a közelemből, hogy ezen túl a saját Istenségemmel kell szorosabbra fűznöm a kapcsolatomat. Emlékszem, mennyire ellenálltam😀 Óh, de makacs tudtam lenni😉 Ma már szoros, napi kapcsolatban vagyunk, és ugye ez a természetes, így vagyunk egészek😉
      Köszönöm az összes égi segítőnek!!!❤

  8. Bizony,ŐK léteznek.Én már nem csak hiszem,de tudom is! Nagyon sokszor tapasztaltam meg a jelenlétüket,segítségüket,feltétel nélküli szeretetüket,vigasztalásukat.🙂 Éppen úgy,ahogy ebben a cikkben le van írva..Álmainkban is üzennek.Rengeteg megtapasztalásom volt már velük kapcsolatban.(belső hallás,-jósálmok,-meditációban finom virág illatot éreztem…stb) Csak olyan sokszor nem látjuk a “fától,az erdőt”🙂 ( nem tudom a mail címedet Ildikó)❤

  9. Örülök ennek az írásodnak!
    Ha a belső békéd megvan, akkor minden jól alakul majd, nem számít mekkora erő ront is rád!
    Sokan vagyunk veled, s ahogy Te nekünk, úgy lehetőségeinkhez mérten mi is erőt adunk neked!🙂

Vélemény, hozzászólás?

