Csalánkrém   2 hozzászólás


Csalánkrém

Csalánkrém

Azt olvastam, hogy ez a krém nagyon jó visszeres problémák kezelésére. Elkészítettem apunak, remélem, tényleg segít😉 Azért kapta az üveg a szép ruháját, mert ajándékba készült❤

Picit eltér a receptem a netestől, több csalánnal készítettem😉

Hozzávalók:
100 gr extra szűz olívaolaj
100 gr kókuszolaj
1 kis kosárnyi friss csalán a kertből
20 gr méhviasz

A csalánt megmostam, és a présgéppel lepréseltem. A préselt részt is összeturmixoltam friss forrásvízzel, és leszűrtem. Ezt az esszenciát melegítettem forró víz fölött a kókuszolajban 15 percig, majd hozzáadtam az olívaolajat, legvégül a méhviaszt. Amikor feloldódott a viasz is, habverővel összedolgoztam, és a tégelyekbe öntöttem.
Másnap készült a tégely ruhája😉

Csalánkrém

Csalánkrém

Posted 2015. július 11. by eletkert in kencék

Tagged with , , ,

2 responses to “Csalánkrém

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ki szeretném próbálni🙂
    Miért kell préselni? Milyen az a présgép?

    • Szia Pancsi!
      Van egy elektromos présgépem a zöld levelek, búzafű, és zöldségek préseléséhez. Úgy gondoltam, a kinyert lé lesz a legtutibb, de benne vagyunk már a nyárban, ezért kevés leve lett. Így gondoltam, forrásvízzel még átmosom a rostokat is😉 De csinálhatod természetesen bármivel, ami kéznél van😉 Turmix, botmixer, mákdaráló, mozsár, stb😉

Vélemény, hozzászólás?

