Csoki-barack fagyi (vegán)   Leave a comment


fagyi

fagyi

Érik a barackom, meg rekkenő hőség is volt idáig…. épp ideje volt, hogy összedobjak egy fagyit is😉 Na nem ma, de eddig nem volt rá ideje, hogy lencsevégre kapjam, olyan hamar elfogyott😀😀😀 Ma viszont egy picit előbb vettem ki a barackfagyit a hűtőből, elkezdett olvadozni… De ez mit sem változtatott a mennyei ízén😉

Hozzávalók a barackfagyihoz:
5-6 szem friss őszibarack (most innen a fáról😉 )
1 banán
2 ek kókusztejpor
1 csipet vanília

A barackot meghámoztam, megmostam, és botmixerrel az egészet összedolgoztam. Csodálatos lett az állaga, az íze pedig…. mintha most szedtem volna a fáról😉 Kicsit persze selymesebb😉
Kis tálkákba öntöttem, és mélyrepülésben mentek a fagyóba😉

Hozzávalók a csokifagyihoz:
1 banán
10 dkg kókuszreszelék
1 ek kókusztejpor
1 dl forrásvíz
1 csipet vanília
2 ek kókuszolaj
1 ek kakaópor (natúr, holland, nem zsírszegény )
Botmixerrel őket is összedolgoztam, tálkákba töltöttem, és mentek a fagyasztóba😉

Jó étvágyat hozzá❤

Vélemény, hozzászólás?

