Élő baracklekváros nyers palacsinta   Leave a comment


palacsinta

palacsinta

Elkezdtem a kánikulában készült gyümölcslapok felhasználását😉 Megérte a sok munkát😉

tányéron

tányéron

Hozzávalók a palacsintatésztához:
1 kg őszibarack
1 banán
1 kk fahéj

A barack saját termés, bio, isteni finom😉 Megmostam, leszedtem a héját, és a többiekkel együtt a botmixerrel összedolgoztam. Sütőpapírral kibélelt tepsire terítettem kb fél cm vastagon, lefedtem tüllel, és kitettem a tűző napra. 3 nap alatt aszalódott meg ruganyos, formázható nagyon vékony lappá😉

Élő baracklekvár:
5 db friss őszibarack
1 ek méz
1 csipet vanília
1 ek útifű maghéj

A hozzávalókat botmixerrel összedolgozzuk, és adunk neki néhány percet, hogy az útifűtől szépséges, zselés legyen😉

Vaníliás öntet:
1 csészényi áztatott szotyi
1 kk vanília
2 ek méz
2 ek kókuszreszelék
1 tk kókuszolaj
1 dl forrásvíz

A hozzávalókat összeturmixoljuk annyi vízzel, hogy selymes, krémes öntetet kapjunk😉

A gyümölcslapokat négyzet alakúra vágtam, megtöltöttem a baracklekvárral, és feltekertem. Tálaláskor leöntöttem a vaníliás öntettel, és virágzó mentalevéllel díszítettem😉
Jó étvágyat hozzá!❤

Vélemény, hozzászólás?

