Költözik az Életkert ♥ ♥ ♥   8 hozzászólás


Költözik az Életkert

Költözik az Életkert

Kedves barátaim! Megígértem nektek, hogy folyamatosan beszámolok a NAVos ügy fejleményeiről. Eddig hírzárlatot tartottam,🙂 most viszont kellemes kötelezettségemnek teszek eleget egy olyan ember felé, akinek a mindennapjai része az, hogy segítsen az embertársain❤

Itt az ideje most már, hogy ti is megismerjétek Dr. Horváth Gyulát, aki adótanácsadóként keresi a kenyerét, és nem mellékesen, ilyen pórul járt embereken segít tiszta szívjóságból, mint jómagam🙂
Márciusban fellebbezést nyújtott be a NAV határozatára, amiben több, mint 1. 600.000Ft-os adóhátralékot, büntetést, meg mindenfélét hoztak ki nekem a 350Ft-os kosárkák kapcsán.
Itt ugye fellebbezési pótlékot is kellett fizetni, amit szintén Gyula állt, ismeretlenül!!!!
Közben jött a nyár, gondolom, a szabadságolások, így nagyjából 1 hónapja érkezett meg a döntés, miszerint eltörölték a fenti összegeket! És itt lehet ujjongani, de leginkább Gyulának hálát rebegni!!!! Hálásan köszönöm Gyula!!!!!❤

És eddig volt a dolog csodálatos oldala😉 Most jön a folytatás, mert a dolognak sajnos, nincs vége, sőt, úgy vettem ki, hogy most kezdődik igazán ….
2012. óta lementett a hivatal minden bejegyzésemet itt az Életkert oldalon, és a facebook-on is. Megint van sok sok hamis vád, amire Gyulának választ is írtam, csak hogy tudja, semmi sem igaz belőle!
Ide bemásolok nektek néhányat a válaszok közül, a vádakat nem írtam, de a válaszokból kiderül.
1. „Igen, létre szerettem volna hozni az Életkertet, de mire ideértem, megszűnt minden bevételi forrásom. Természetesen rengeteg tervem volt, amiket leírtam a neten, de ami megvalósult belőle, az a picike házikóm, a kis bio-kertemmel. De végre a hegyekben! Nem tudom, ezt a Szécsényi terves dolgot honnan vehették, nagyon nagyon régi dolog lehetett, mert jelen információim birtokában sosem pályáznék semmiféle állami segítségre, még ha jogosult is lennék rá, akkor sem!
2. Igen, próbáltam ételkészítő tanfolyamokat is szervezni, de egyszer sem sikerült. Szerencsére….
3. Igen, ideköltöztem Szandaváraljára 2011. nyarán, és 2012. nyarán tanfolyamokat szerveztem kézműves témákban. Erre azért „vetemedtem”, mert nagyon szerettem volna kipróbálni magam a népi kézműves foglalkozásokban, de utat és tanfolyamot már nem tudtam volna megfinanszírozni. Így adott volt a lehetőség, hogy erre a gyönyörű helyre szervezem, hogy házhoz jöjjön a tanulás🙂 Ezt teljesen ingyen csináltam, a hasznom az volt, hogy részt vehettem rajtuk! Tanuló voltam mindegyiken, volt amelyikért fizettem is!
4. A Méregtelenítés Mesterfokon c. könyvemet valóban baráti unszolásra így hirdettem meg, de mindenkinek ingyen küldöm! Mondjuk nem is sokan kérték😉 A számlaszámomat is megszüntettem már régen!
5. Igen, egy másik barátnőm szeretett volna Theta Healing tanfolyamot tartani itt, de nem volt rá jelentkező! Ebből sem profitáltam volna!
6. A Facebookon 2012. 07. 13-án közzétett posztban valóban hirdettem a kosárfonás tanfolyamot, amin én is, mint tanuló vettem részt! Ráadásul nem is volt annyi jelentkező, hogy a mester eljött volna, mi mentünk hozzá, és én is fizettem a tanfolyam árát. Ez 2012. 07. 16-án volt, akkor volt életemben először vessző a kezemben!
7. A szappanos tanfolyamra sem volt jelentkező, ezt egy pesti, vagy a salgótarjáni barátnőm tartotta volna, már nem emlékszem:/
8. Meggyanúsítottak azzal, hogy szállást is kínálok! Gyula voltál a csepp házikómban, még ajtók sincsenek feltéve, hogy ne vegyék el a helyet! Az önkormányzati kúriában lehet nálunk megszállni, ezzel az önkormányzatnak csináltam volna nem túl nagy üzletet, mert 1500/éj áron lehetett akkor ott náluk megszállni! Ha ennyire figyelemmel kísérték a facebook oldalamat, erről is volt poszt, rengeteg fotóval, hogy ha valaki jönne, ott tud megszállni!
9. Szappanformákat találtak az egyik számlámon🙂 Igen, már régen magam készítem nem csak a szappanjaimat, de a fogkrémemet, krémeimet, mostanában már a mosó-és öblítő szereimet is.
10. Kifejezetten pontos nyilvántartásom van arról, hogy miből éltem 2012-ben.”
Szóval, megint kezdődik a tánc🙂
Nem győzöm Gyulának megköszönni amit tesz, de nem élhetek úgy, hogy folyamatosan a segítségét kelljen kérnem! Sajnos, sokan vannak így, mint én, ők is Gyula segítségére várnak❤
Ezért úgy döntöttem, hogy elköltözöm a megyéből. Tudom, ezt az ügyet még a salgótarjániak viszik végig, de bízom benne, hogy egyszer vége lesz!!! Mivel számomra ez az egész „ügy” annyira nonszensz, nem tudok másra gondolni, lehet, hogy így ismeretlenül is irritálom valamelyik kedves hivatali munkatársat. Ettől a jövőben szeretném őket, és magamat is megkímélni, ezért úgy döntöttem, elköltözöm a megyéből. Szeretem a békét❤
Így az Életkert 1-2 megyével odébbáll🙂 Nem szűnik meg, bár ahogy utaltam rá, csak az árnyéka annak, amit terveztem🙂 De mindenképp előrelépés volt! Rengeteget tanultam, amit át tudok adni annak, akit érdekel, és mára már tudom, hogy amit itt megcsináltam, azt meg tudom csinálni bárhol máshol is! Szóval, akit érdekel, eladó az Életkert! Fogok feltenni fotókat, bár sokan ismeritek ezt a csodálatos helyet! Remélem, aki idejön, szintén boldog napokat fog itt megélni!!!!❤
Nem szomorúan megyek, barátkozom már tavasz óta a gondolattal🙂

Egy boldogabb, teljesebb jövőképpel a tarsolyomban indulok újból útnak❤

Béke <3

Béke❤

Posted 2015. szeptember 16. by eletkert in Írások

Tagged with

8 responses to “Költözik az Életkert ♥ ♥ ♥

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kedves Ildikó!

    Kívánok, békés további életet, a navtekeknélkűl!
    Vigyázz magadra!
    Jó utat!

  2. Nagyon sajnálom Ildikó, ezt a sok rosszat amit át kell élned, valahogy nem hagyják az embert békésen elleni, mert megpróbálsz a saját erődből,tudásodból önmagadon segíteni. Az önellátás fogalma ma sokaknak nem tetszik. Örülők,hogy azért nem adtad fel és próbálkozol újra és újra talpra állni.Minden elismerésem a tied és jó hallani ,hogy van egy segítőd is ebben.Kívánom, hogy tudj békében élni és újra építkezni ahová költözöl, még nagyobb szeretetben,örömben legyen részed az új helyeden.🙂 Sok erőt,kitartást hozzá!

    • Nagyon szépen köszönöm a kedvességed, Masa❤
      Sokszor átgondoltam már ezt az egészet, és mindig csak oda lyukadok ki, hogy nem tudhatjuk, mi, mi végre történik velünk. Nincs itt rálátásunk a dolgok igazi okára! De biztos vagyok benne, hogy odafönt ezt pontosan tudják, és semmi sincs ok nélkül🙂 Figyeld meg, még valami csuda jó is kisülhet ebből😉
      Legyen csodás a napod!!!❤

  3. Elkeserít ami történik veled! Sajnos nem csak a megyéből akarnak kiűzni bennünket, lehet, h. az országból is! Mehetünk mi is mint 56-ban,de hova? mikor lehetett vona nem engedtek , most meg űznek.Hová tudnál menni ?
    Ölelek:ML:

    • Semmi baj Lajos😉
      Odébbállok egy megyével😉 Sok szép hely van még az országban, körbejárom, mielőtt hazamegyek❤
      Minden rendben😉 Már túlesnék rajta, ha már így hozta a sors🙂

  4. Kedves Ildikó!

    Elképesztő, hogy mi mindenre van idejük!
    Ez ÜGY???
    Miért nem meglepő?! Sikkasztók, tolvajok, csalók, akikhez nem mernek, nem tudnak vagy inkább nem akarnak nyúlni, nyugodtan élik világukat!!!

    Jó döntést hoztál, lépj tovább! Ne hagyd, hogy felőröljön!
    Kívánok Neked békét és boldogságot, szép napot és minden jót!!🙂🙂🙂
    V.

    • Valika, ne hagyd a belső békédet felborulni😉 Ilyen világban élünk ma. A csalók, sikkasztók vezetik az országot, de őket is meg kell valakinek finanszírozni🙂 Ezek lennénk mi! Mivel nincs miből, kiszolgáltatottá válunk🙂 Ki kell hátrálni a konfliktusból és odébbállni😉 Aztán reménykedni, hogy jönnek az emberbarát idők❤ Szóval, a legfontosabb a belső béke🙂 Ez sosem függ a külső körülményektől😉

Vélemény, hozzászólás?

