Őszibarack sűrítmény   Leave a comment


Őszibarack sűrítmény

Őszibarack sűrítmény

Folyamatosan pakolom el a terményeket, szerencsére idén jó termésünk volt mindenből😉
Hála érte❤
Ezt az őszibarackot 2 kedves falumbeli barátnőmtől kaptam, az enyém már rég leérett🙂 Azért választottam ezt az állagot, mert így hígítva lehet belőle ivólé, sűrítve pedig sütitöltelék😉 Majd ahogy az élet hozza😉

Hozzávalók:
5-6 kg őszibarack
10 dkg bio nádcukor
1 kk citromsav

A barackokat megmostam, kimagoztam, tisztítottam a rossz részektől. ezután beletettem egy nagy tálba, és botmixerrel szépen összedolgoztam, majd felfőztem. Közben kifőztem az üvegeket, és belekanalaztam a barackot. A tetejét megszórtam pici citromsavval. Épp csak annyit, mintha megsóznám😉
Celofánt raktam a tetejére és rácsavartam a fedelét. Egész éjjel dunsztban pihent, most megy a kamra polcra, a helyére😉

Posted 2015. szeptember 20. by eletkert in befőtt

Tagged with , ,

Vélemény, hozzászólás?

