Káposztás csók   Leave a comment


káposztás csók

káposztás csók

Maradékokból készült néhány darab finomság😉 Maradt pirított káposztám, és picit sok kenyértésztát gyúrtam be😉 Összehoztam őket😉

Hozzávalók a tésztához:
15 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
1 csipet szódabikarbóna
1 kk tiszta só
1 tk joghurt
1 ek szezámmag
1/2 dl langyos forrásvíz
1 ek kovász

A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk, és meleg helyen hagyjuk pihenni. Majd vékony téglalapra nyújtottam, és derelyevágóval felkockáztam. A közepükbe pirított káposztát halmoztam, és minden oldalról ráhajtottam a tésztát. Középen csúcsban összecsippentettem😉

Sütőpapírral kibélelt tepsibe pakoltam őket, és a sütőben 210 fokon 25-30 perc alatt megsültek.

Töltelék:
1/2 édes-káposzta
1 kk tiszta só
1 diónyi kókuszolaj
1 kk őrölt bors
A káposztát lereszeljük, besózzuk, majd 10 perc állás után kinyomkodjuk a levét, és barnára pirítjuk a kókuszolajon. Közben borsozzuk. Általában 20- 25 perc alatt elkészül.

Jó étvágyat hozzá!!!

Posted 2015. szeptember 21. by eletkert in Főtt étel, Receptek

Tagged with , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

