Mogyorós-csokis nyers kókusztorta   Leave a comment


Kókusztorta

Kókusztorta

Elkészítettem a nyáriasított változatot, amibe sok gyümölcsöt is csempésztem😉

Hozzávalók az alaphoz:
1 csésze áztatott szotyi
1 csésze pirított kerek szemű mogyoró (kertből)
1/2 csésze zabpehely
3 karika cukkini
1 alma
2 körte
2 ek méz
1 leheletnyi tiszta só
1 kk vanília
2 ek kakaópor
1 ek kakaóvaj
1 ek kókuszolaj

Vajat, olajat felolvasztottam, és az összes többi alapanyaggal robotgépben összedolgoztam. Tálba kanalaztam, és botmixerrel még egy picit finomítottam az állagán😉 Ez után 1/2 órát pihent a hűtőben😉
Közben elkészítettem a kókuszos réteget.
Hozzávalók:
20 dkg kókuszreszelék
2 ek kókusztejpor
2 ek forrásvíz
1 leheletnyi tiszta só
2 ek bio nádcukor
2 ek frissen facsart citromlé
3 karika hámozott cukkini
2 bio édes alma (saját)
1 ek kókuszolaj

Az összes hozzávalót enyhén darabosra dolgoztam a robotgéppel.
A megdermedt lapot tortaformára igazítottam, pici mélyedéssel a közepén. Rákanalaztam a kókuszkrémet, és egész délutánra betettem a hűtőbe😉 Othello szőlővel díszítettem, mert az nagyon jól állt neki😉

Jó étvágyat nektek is😉

szelet

szelet

Vélemény, hozzászólás?

