Fűszeres aszalt golyócskák paradicsomszószban   Leave a comment


golyócskák

golyócskák

Szerencsére rengeteg idén a paradicsomom, imádom is minden féle változatban😉 Most friss szósz készült belőle😉

Hozzávalók a golyócskákhoz:
1 cukkíni
1 répa
1 fej vöröshagyma
2 cikk fokhagyma
1 sárga paprika
1 kápia paprika
2 ek zabpehely
1 kk só
1 kk pirospaprika
1 kk bors
1 kk őrölt kömény
1 ek olívaolaj

A hozzávalókat robotgépben darabos-morzsásra vágtam, majd bormixerrel egy pici részén finomítottam😉 Kézzel kisebb golyókat formáztam belőle, és ment a sütőpapírral kibélelt tepsire😉 150 fokon 20 percet, majd 80 fokon még 1 órát aszaltam.

Szósz:
1 kis kosárnyi frissen szedett paradicsom (kb. 1 kg)
1 db pritamin paprika
1 fej friss lilahagyma
2 cikk fokhagyma
1 ek bio nádcukor
1/2 citrom leve
1 kk tiszta só
1 ek olívaolaj
1 dl saját készítésű ketchup
1 ek zabpehely (sűrítésnek)

A hozzávalókat összeturmixoltam, fűszereztem, és készen is volt😉
Már csak tálalni kellett 1 fej friss salátával🙂

Jó étvágyat hozzá!!!❤

Vélemény, hozzászólás?

