Almás-marcipános szívecske   Leave a comment


Almás-marcipános

Almás-marcipános

Bioboltos barátnőmtől kaptam ajándékba egy zacskó bio barackmag lisztet. Ahogy hazaértem,azonnal megkóstoltam, és megszólalásig hasonlít a mandulára😉 Innen jött az ötlet, hogy valamilyen marcipános finomságot csinálok, mert imádom😉

Hozzávalók az alaphoz:
1 csészényi barackmagliszt
2 ek áztatott dió
2 ek áztatott szotyi
2 ek bio kókuszvirág cukor
1 ek kókuszolaj
1 csipet vanília
1/2 dl forrásvíz
2 ek kókuszreszelék
1 ek zabpehely
1 leheletnyi tiszta só

A magokat megdaráltam, majd az összes hozzávalót alaposan összedolgoztam egy tálban.
Gömböt formáztam belőle, és pihent úgy 1 órát a hűtőben😉
Közben elkészítettem a középső, almás réteget:

Hozzávalók a töltelékhez:
5 bio golden alma a kertből
1 ek méz
1 ek kókuszolaj
1 tk útifű maghéj
1 leheletnyi tiszta só
1 ek méz (elhagyható, ha elég édes az alma)
1 kk fahéj
1/2 kk őrölt szegfűszeg

Robotgépben morzsára aprítottam őket, majd ő is ment a hűtőbe pihenni🙂

Csokis réteg:
Felolvasztunk
1 ek nyers kakaóvajat,
1 ek kókuszolajat, és hozzákeverünk
2 tk Holland kakaóport
1 csipet vaníliát
1 ek kókuszvirágcukrot.

A marcipános golyót kivettem a hűtőből, nyújtófával kb 1 cm vastagra kinyújtottam, és szívecskés formával kiszaggattam. A formát a tetejéig megtöltöttem az almás töltelékkel, és a tányérkán óvatosan kinyomkodtam belőle. Rácsurgattam a csokit, és egy szem, méz édes bio szőlőt biggyesztettem rá, innen a kertemből😉

Hátulról :)

Hátulról🙂

Vélemény, hozzászólás?

