Sütőtök chips   Leave a comment


sütőtök chips

sütőtök chips

Ezzel is tartoztam már magamnak, megint sütöttem tököt, és a maradékból chips készült😉 Nem bántam meg!!!!😀

Hozzávalók:
1/4 sütőtök

Páchoz:
1 ujjnyi frissen reszelt gyömbér
1 ek kókuszvirágcukor (elhagyható)
1 ek fahéj
1 csipet őrölt szegfűszeg
1 csipet őrölt szerecsendió
1 ek olíva olaj
1 csipetnyi tiszta só

A tököt meghámoztam, megmostam, és robotgéppel felszeleteltettem.
Majd egy nagyobb tálba borítottam, ahol alaposan összekevertem a páccal. Nagyjából 1 órát érlelődött, majd ment az aszalóba. 5 tálcányi lett belőle, és 4 óra alatt lett ropogós 40 fokon😉
Picit csípős, édes-fűszeres, fenséges ropogtatni való😉❤

aszalóban

Vélemény, hozzászólás?

