Citromhabos máktorta   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Citromhabos máktorta

A lányoknak készült ez a meglepetés nasi, és bár én inkább a sós dolgokat preferálom, ebbe azonnal beleszerettem! Valami mennyei finom😉

Hozzávalók egy 18 cm-es tortához:

Az alaphoz:

1 bögre darált mák

1 bögre áztatott datolya

1 bögre áztatott dió

1 tk kókuszolaj

1/2 dl forrásvíz (ez változhat)

1 bio citrom reszelt héja

1 ek zabpehely

 

Citromhabhoz:

2 nagy banán

3 bio citrom leve, és 1-nek a reszelt héja is

3 ek méz

2 ek áztatott rizspehely

1 ek kókuszolaj

1 ek útifű maghéj

1 kk vanília

 

Először a citromos részt csináltam meg. Citromokat 20%-os ecettel laposan lemostam,  héjukat lereszeltem, levüket kifacsartam.

Egy nagyobb tálba tettem az összes hozzávalót, és botmixerrel habossá dolgoztam. Végül, hogy hamarabb formatartó legyen, fél órára beraktam a fagyasztóba. Közben elkészítettem az alapot.

Az összes hozzávalót bepakoltam a robotgépbe, és morzsásra aprítottam. Kiborítás után picit még finomítottam az állagán a botmixerrel😉

Bevizeztem a tortaformát, és alaposan belenyomkodtam a torta alját. Majd ráöntöttem a citromhabot, és ment a hűtőbe. 2 óra múlva már tudtam szeletelni😉

Picit több alapanyag készült, így lett belőlük 3 kisebb szívecske is😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Citromhabos szívecske

 

Jó étvágyat hozzá❤

 

Posted 2015. november 18. by eletkert in édességek, Nyers ételek, Receptek

Tagged with , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

