Mákkrémes zabkeksz   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mákkrémes zabkeksz

A szokásostól eltérően ez az édesség most nem nyers, egyszerűen csak vegán😉 Annyian osztottatok meg zabkekszes recepteket, hogy megkívántam😉 A mákot pedig imádom😉

Hozzávalók a kekszhez:

1 csészényi zabpehely

1 tk kókuszolaj

2 tk barna nádcukor

1 tk Holland kakaópor

1 csipetnyi tiszta só

1 csipetnyi őrölt szegfűszeg

1 kk fahéj

annyi meleg víz, hogy nyújtható tésztát kapjunk.

A hozzávalókat tálba tettem, és alaposan összegyúrtam, majd lisztezett deszkán egészen vékonyra nyújtottam. Kör alakú szaggatóval vágtam belőle, és sütőpapírral bélelt, lisztezett tepsibe pakoltam őket. 15-20 perc alatt megsült 210 fokon.

Mákkrém:

1 csésze mák

1/2 főtt alma (a teából maradt)

1 tk kókuszolaj

1/2 bio citrom reszelt héja

1 ek méz vagy más édesítő

1 csipet vanília

A hozzávalókat botmixerrel krémesre dolgoztam. Megkentem vele a sütit, majd a tetejére tettem még egyet😉

Jó étvágyat hozzá😉

 

 

 

 

Posted 2015. november 29. by eletkert in édességek, Receptek

Tagged with , , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

