Barackrémes mini torta   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Barackkrémes

Körülnéztem a napokban a kamrában, és megtaláltam az egyik polcon a nyáron eltett őszibarack sűrítményeket.  Gyorsan ki is bontottam egyet, és mintha most szedtem volna le a fáról! Hígítottam ivólének, és kihagyhatatlan volt egy ilyen süti belőle😉 Szerencsére van még néhány üveggel😉

Hozzávalók 6-8 tortácskához:

Alap:

1/2 csésze pirított mogyoró

1/2 csésze áztatott dió

1/2 csésze áztatott szotyi

8-10 db datolya + áztató víz

1 kk vanília

1 ek bio citrom leve

1 ek Holland kakaópor

1 ek kókuszolaj

A hozzávalókat aprítóba tesszük, és annyi datolyavizet teszünk bele, hogy jó sűrű, formázható masszát kapjunk.

Őszibarackkrém:

3 dl őszibarack-sűrítmény

2 db alma

1 ek darált arany lenmag

1 ek útifű maghéj

1 ek kókuszolaj

A hozzávalókat  krémesre turmixoljuk, 10-15 percet hidegen állni hagyjuk, hogy besűrűsödjön.

A csokis alapot egy formába nyomkodtam, majd rápakoltam a krémet. Óvatosan levettem róla a formát, és étcsoki darabkákkal díszítettem😉

Jó étvágyat hozzá❤

 

Vélemény, hozzászólás?

