Tepertőkrém (vegán)   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tepertőkrém

Emlékszem, az eredeti változatával  ovis-kisiskolás koromban ki lehetett üldözni a világból😀 A napokban olvastam ezt a vegán változatot, és azonnal éreztem, hogy ez teli találat ;) Nem is csalódtam! A pirított magok illata, íze…… Hm. Alul a recept, ha épp nem fogyóztok, feltétlen próbáljátok ki😉

Hozzávalók:

1 marék tökmag

1 marék szotyi

1 marék szezámmag

1 kk kókuszzsír

1 ek hidegen sajtolt lenmagolaj

1/2 kk majoranna

1 kk tiszta só

1/2 kk füstölt pirospaprika

1 késhegynyi őrölt kömény

1-2 kanálnyi forrásvíz

A magokat a picike kókuszzsíron addig pirítottam, amíg isteni illatuk lett😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pirított szotyi, tökmag, szezámmag

Mikor kihűlt, sóztam, fűszereztem, és morzsásra aprítottam a lenmagolajjal. Pici forrásvizet öntöttem hozzá, ép csak annyit, hogy összeálljon😉

Pirítóssal és kápia paprikával tálaltam🙂

Egészségetekre😉

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

