Grízes tészta ….. helyett …   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Diós csicsókametélt

Diós csicsókatésztát akartam enni, de olyan jó az új kávédarálóm, hogy pillanatok alatt szinte vajjá darálta a pirított diómat😉 Megkóstoltam, és épp, mint gyerekkorom grízes tésztája😉 Tehettek rá pici élő lekvárt is, nekem így annyira finom volt, hogy semmi mást nem kellett rá❤

Hozzávalók személyenként:

3 apróka csicsóka

1 maréknyi pirított dió

1 kk bio nádcukor

leheletnyi tiszta só

1 tk hidegen sajtolt bármilyen olaj

pici reszelt bio citromhéj, pici citromlé

A csicsókát folyó víz alatt alaposan megsikáltam. A nem szép részeket meghámoztam, majd lereszeltem. Facsartam rá pici citromlevet, hogy ne barnuljon meg, meghintettem a pici sóval, és az olajjal, végül reszeltem rá egy kis citromhéjat. Alaposan összekevertem, és félretettem, amíg a diót rendeztem🙂

A diót a cukorral megdaráltam, és rászórtam a csicsókametéltre.

Csak ajánlani tudom, mennyei😉

 

Vélemény, hozzászólás?

