Napraforgó sajt friss zöldekkel   2 hozzászólás


2016. 05. 18 004

A sajtmániám még mindig nem szűnt meg, ez is egy isteni alternatíva😉

Hozzávalók:

1 bögrényi áztatott szotyi

1 ek forrázott kuszkusz

1 fej lilahagyma

1 kisebb sárgarépa

1 tk kókuszvaj

1/4 citrom leve

1 kk tiszta só

1 kk kurkuma

2 ek inaktív sörélesztőpehely

1 ek házi mustár

1 kk méz

1 tk útifű maghéj a formázáshoz

A hozzávalókat robotgépben aprítottam, közben pici forrásvizet adtam hozzá, hogy bírjon vele a gép😉 Tálba öntöttem, botmixerrel finomítottam, és rászórtam a maghéjat. Alaposan összekevertem, és vizes kézzel golyókat formáztam belőlük.

Salátával, retekkel, uborkával és reszelt sárgarépával tálaltam😉 Kóstoljátok meg!

2 responses to “Napraforgó sajt friss zöldekkel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kedves Ildikó! Nagyon sok szuper finomságot készítesz! Én kirándultam felétek és a Cserhát abszolút rabul ejtett🙂 Lehet Téged egyszer megkeresni arrafelé? Üdvözlet: Németh Zsuzsa

Vélemény, hozzászólás?

