Bolognai vega módra :)   Leave a comment


Bolognai 006

Nem akartam feltenni a blogra, mert dolgom, mint a tenger, de ez annyira finom, hogy nem szabad holnapra elfelejtenem, hogy csináltam😀😀😀

Hozzávalók 2 személyre:

1 kisebb cukkíni (spagetti gyanánt😉 )

” Darált húsos” középső részhez:

3 ek áztatott szotyi

3 ek leforrázott kuszkusz

1 sárga paprika

1 kisebb fej vöröshagyma

1 cikk fokhagyma

1 ek sörélesztőpehely

A hozzávalókat robotgépben összedolgozzuk.

Paradicsomszósz:

3 ek saját készítésű ketchup (recept itt: https://eletkert.wordpress.com/2015/09/06/hazi-ketchup/)

2 paradicsom

1 ek olívaolaj

1 tk darált arany lenmag (sűrítéshez, de nem szükséges)

Botmixerrel összedolgoztam.

A cukkínit meghámoztam, és csíkokra reszeltem (géppel, mielőtt megsajnáltok :D)

Rápakoltam a darált húsos réteget, és leöntöttem a paradicsomszósszal.

A tetejét megszórtam frissen pirított szezámmaggal😉

Egészségetekre!😉 (y)

 

 

Posted 2016. július 10. by eletkert in Nyers és főtt is van benne, Receptek

Tagged with , , ,

Vélemény, hozzászólás?

