Cukkíni-tekercs szezámmagos szósszal   Leave a comment


Szülinapra 015

És az utolsó versenyző a tálon, de nem utolsó sorban, mert ő is hozza a formáját, ínycsiklandó a javából😉

Az ötlet Gittától jött, ici-pici változtatásokkal🙂

Hozzávalók:

1 közepes cukkni

1 sárgarépa

1 fehérrépa

1 pici zeller

1 ek olívaolaj

1 maréknyi áztatott szotyi

1 póréhagyma a kertből

2 gerezd fokhagyma

só, bors

A cukkíniból a csíkozó lapos végével nagyon vékony szeleteket vágtam (vagy uborkagyalu). Besóztam picit, és félretettem, had puhuljon😉

Közben a magokat a fűszerekkel és az olajjal krémesre mixeltem, a zöldségeket megpucoltam, és csíkokra vágtam a robotgéppel. ( Le is lehet reszelni)

2 csík cukkínit egymással fedésben lefektettem, ráraktam 1 teáskanálnyi fűszeres krémet, majd ugyanannyi zöldségcsíkot, és feltekertem. Végül leöntöttem a szezámszósszal😉

Szezámszósz:

3 ek szezámmag

1/2 citrom leve

1 csipet só

1 kk kókuszvirágcukor

2 karika erőspaprika (kertből)

1 tk olívaolaj

Annyi forrásvíz, hogy csorgatható állagú legyen

Botmixerrel összedolgoztam😉

Jó étvágyat hozzá😉

 

 

Posted 2016. augusztus 11. by eletkert in Nyers ételek, Receptek

Tagged with , ,

Vélemény, hozzászólás?

