Ilyen az én boldogságom! Nem túl látványos, de felettébb kalandos :)   2 hozzászólás


14680775_1829524827330025_8571284960241413023_n

Sötét van. Ébredezem. Vajon éjszaka van még, vagy hajnalodik már? Leeresztem a kezem az ágy mellé, és megtudom😉 Ha Tóbi már idefészkelődött, az azt jelenti, nemsokára felébredhetek😀 Ideköltözik minden reggelre, hogy ha ébredek, azonnal meg tudjam simogatni❤ Imádom!

Simogatom. Ébredezek…. Közben beindulnak az agytekervényeim🙂  Milyen nap lehet ma? Mit kell ma csinálnom? Á tudom! Kedd van. Reggel felmegyünk forrásvízért, és hozunk kákát is a kosárkákhoz😉 Fel kell glettelnem még egy kis részt a kemence mögött, ki kell takarítani, és lassan jók lesznek már a vesszők,  talán ma már fonhatok is….

Na fel is ébredtem😉

Boldogságos napot kívánok minden létezőnek!!!! Jupiiiiiiiiiiiiiiii!

Megszeretgetem Bellát is, mert már nyafog, hogy most már ő következik😀 Mosakodás, felöltözés, kutyakaját felrakom főni. Közben felhajtok 3 dl meleg citromos vizet is🙂

Bekészítek magamnak 1 almát, és néhány szem szilvát egy kis tálba, és jövök, körülnézek a neten🙂 Feltöltöm nektek a napi fotókat, felköszöntöm a szülinaposokat, és válaszolok a hozzászólásokra🙂

Megreggeliztem, még mindig sötét van… Hm. Rengeteg a dolgom, az idő meg szalad. Amíg elindulhatunk vízért, kirázom az összes szőnyeget, és kiteregetem kint, a teraszon.

Lassan elmúlt 7, egyre világosabb lesz, de úgy látom, igazán ma nem fog kivilágosodni😉 Párás, borús az idő, de legalább enyhe😉

Kutyák legnagyobb boldogságára, elindulunk fel a hegyre😉 Gyönyörű minden körülöttem. A világ legszebb színei pompáznak most a fákon❤ Fotózok sokat, mert ilyen borús időben sok fotó homályos lesz😉

Ahogy közeledünk a forráshoz, észrevesz az erdő❤ Fütyülnek a madarak, némelyik tesz is felettünk 1-2 kört🙂 Integetnek, kacsingatnak a fák, én is köszönök nekik❤ Fújdogál a langyos szél.

Boldogság van.

2016-10-25-064

 

Bekanyarodunk a kákáshoz, és szedek egy marékkal🙂 Nem kell sok, csak amennyit elfonok addig, míg legközelebb jövünk🙂

Megköszönöm❤

Körbenézek, és mindenhol a színes fák, bokrok. Ilyenkor olyan szépséges az arcuk!!! Némelyik nagyon kedves barátom, akit mindig öröm meglátogatni😉

Az erdő belülről is gyönyörű❤

Csendes, és ilyenkor naponta változtatja a szőnyeget, amit a lábunk alá terít. Hálásan isszuk mindhárman a forrás vizét. Palackokba is töltök, hozok le ma maminak is🙂

2016-10-25-114

 

Végül a kutyák besorakoznak a pórázért, és indulunk lefelé😉

Hú, már majdnem 9 óra. Sietnem kell! Csinálok kávét, és viszem maminak a szomszédba 2 liter forrásvízzel🙂

Mamika már 97 elmúlt, és úgy tartja, őt a forrásunk vize gyógyítja! És ha így tartja, akkor ez így is van! Minden héten hozok neki 2 litert, azt beosztogatja magának❤

Ilyenkor kap egy csésze kávét is, ami kimondottan jót tesz a szellemi frissességének😉

Jön már ki a kapuba, ahogy közeledek🙂 Odaadom neki a kávét:

-„ Ezt mind meg kell innom?”

-„ Persze, idd csak meg! Szereted!”

-„Akkor jó”

És ügyesen kikortyolgatta mind egy cseppig😉

Még iszogat, meg üveget keresgél  a jövő heti víznek, felfedezek néhány gyönyörű napvirágot, akik képesek még most is virítani nekünk! Gyorsan lefotózom őket❤

2016-10-25-122

 

Maminál végeztem, nyomás haza glettelni és takarítani😉 De a kapu előtt észreveszem, hogy a kedvenc kis fáim befelé dőlnek az árok felé. Gyorsan hegyezek ki nekik 1-1 karót, beverem a földbe, majd hozzájuk kötözöm, tartsa meg őket a télen❤

2016-10-25-130

 

Most már aztán tényleg csinálni kell a kötelezőket!

Jajj! ½ 10. Délelőtt már biztos nem tudok fonni😥 Már jó néhány napja nem fontam, mert elfogyott a hajlékony vesszőm, és a hideg miatt nem puhult még meg a többi. Ha nem fonok, nincs jövő héten gyümölcs, sem kaja az állatkáimnak😦

Gyorsan bekeverem a glett-anyagot, felviszem a falra. Egyre ügyesebb vagyok😉 De a ruhám megint csupa rigipsz lett. A hajam is😥 Gyorsan vetkőzés, átöltözés, mosás berak. Hála, hogy van mosógépem, ami kimos😉 Úgyis akartam mosni, mert találtam a padkára egy régi ágyterítőt, elvégre most ott fonok🙂 Akartam venni tegnap rá valamilyen melegebb szőnyeget, de drága volt. 3000Ft. Ilyesmire nem tudok most beruházni🙂

Na de semmi örömködés, rengeteg még a munka délig, ha legalább ebéd után fonni akarok!

Óh, már ½ 11! Őrületes tempóban padló széléről felvakarom a kőport, összesöprök, kiporszívózok, és felmosok. Közben azon gondolkozom, mások ezt, hogy csinálják, hogy még unatkozni is van idejük? Sokan panaszkodnak nekem a faluban, hogy jajj, jön a tél és halálra unják magukat. Ugyan hogy kell azt? Takarítok, nézem az órát, lepereg, mennyi mindent kéne még megcsinálnom, és tehetetlennek érzem magam!!!  Rosszul csinálok valamit? Vagy csak nagyon egyedül vagyok? Nem tudom, de ezt a hatalmas feszültséget fel kell oldanom magamban, ha nem akarok belebetegedni🙂

Kopognak a szemeim az éhségtől😀 Egyre idegesebb vagyok, mert ha délután fonni akarok, délig be kell még gyújtani, meg kell fürdenem, és hajat is kell mosnom, mert mindenféle  rigips és, kőporos vakolat van benne :D

Óh! Fát is kell vágni! Csak annyit, ami mára kell, nincs most többre idő! Közben gyors hála, hogy van mit felvágni❤ Átvergődöm a száraz-alján a fűrészgépig, tavaly kaptam a szüleimtől❤ Fülmbe cseng tati hangja: “rendetlen vagy!” Mintha egy kést szúrnának belém! Mert igaza van! Valóban, nagy a kupi a fáskamrában, és megint a tehetetlenségi érzés, hogy képtelen vagyok rendet rakni! Mikor? Hogyan? Akkor mit ne csináljak meg? Bent nem tudok kupiban dolgozni. Ezt ritkábban látom😀 De attól még nagyon zavar… Még szerencse, hogy nem akarok már másnak megfelelni😉 De magamnak igen!!!! Ha ezt nem oldom fel, ebből lesz a pajzsmirigy túlműködés😉 Úgyhogy leszarom tablettát bevenni!!!😀😀😀

Ebédet szerencsére nem kell csinálni, maradt tegnapról egy kis káposztás tészta, azt tuti lesz😉 Jajj, de nagyon éhes vagyok😀😀😀

Begyújtok. Ropog a tűz. Dél van.

Úgy döntök, megebédelek, csak utána fürdök😉

Isteni a kaja😉 Vagy csak nagyon éhes vagyok?😀😀😀

Fürdés, hajmosás….

Hősugárzó most viselkedik, és ügyesen ontja a melegét❤ Szerencsés nap😉 Öregszik már, és van amikor nincs kedve dolgozni😀😀😀 Ma nem fáztam😉

Oh! Fonhatok! Iszom közben kávét is…❤

Meleg van. Nekitámasztom a hátam a kemencének❤ Tisztaság és rend. Én is tiszta vagyok🙂 És az a boldog csend… Most már lehet fonni…

Ma nem Wass Albertet hallgatok fonás közben, hanem Anamé útmutatásai segítségével átlélegzem a csakráimat. Másfél óra. Közben a kezem jár, és különös csend és nyugalom vesz körül. Csak fonok és lélegzem….

Hopp, idő elment, kosárka halad, kutyák éhesek🙂 Reggel megfőztem nekik, most csak szervírozom🙂 Cicónak is jut belőle egy csirkenyak, boldogan ropogtatja🙂

Kutyák jól laknak, játszási is van, meg jutifalat utána❤

Én is bekapok néhány szem szőlőt, isteni édes lett már🙂

Fonok még egy picit, de érzem, hogy már fáradok. Nem az igazi…

Abbahagyom mára. Majd holnap befejezem, mert ha most folytatom, nem lesz szép.

2016-10-18-003

 

Lazuljunk! Nézzünk körül a neten🙂

1/2 8. Hú, de álmos vagyok😀 Meghallgatok még egy előadást, aztán kikapcsolom a gépet is🙂

Odamegyek a kisfiam fotóihoz. Megsimogatom az arcocskáját. És ahogy minden este szoktuk anno, elköszönök tőle ma is.

-„Szép álmokat Jicsiiiiiiiiiiiii”

-„Neked is anyaaaaaaaaaaaaaa” –szerencsére még mindig itt cseng a hangja a fülemben. Minden este válaszol nekem❤

Megyünk aludni.

Kutyák már az ágy 1-1 oldalán, várják, hogy megdögönyözzem őket😉

Fogmosás, átöltözés, kutyaszeretgetés. És végre furdalás nélkül lefekvés, hogy ma nem maradt el fáradtság miatt este a csakralégzés🙂 Megoldottam napközben😉 Juhééééééééj😀

Oh, de jól esik elnyúlni az ágyban. Picit olvasok még, de lassan leragadnak a szemeim. Elmúlt 9….

Töltőre rakom magam😀

Mindenkinek csodás álmokat és nyugodalmas jó éjszakát!!!❤

Posted 2016. október 25. by eletkert in Írások, Receptek

2 responses to “Ilyen az én boldogságom! Nem túl látványos, de felettébb kalandos :)

Subscribe to comments with RSS.

  1. szia,ez nagyon szép.sikerült eladni?ez már egy másik OTT-HON?

Vélemény, hozzászólás?

