Kérlek, hagyjatok élni! 4. rész   13 hozzászólás


 

15078658_1849537268617210_2850467206741067146_n

Megígértem nektek, hogy beszámolok a folytatásról. Eddig nem tehettem, mert az úr, aki képviselt, megígérte a NAV-osoknak, hogy amíg le nem zárul az ügy, nem lesz semmiféle médiája, mert szerintük durva volt a VNTV-s riport 😉 Itt a legújabb VNTV-s riport 🙂

 

Hogy ott folytassam, ahol befejeztem… Gyula megfellebbezte az 1,6 milliós nekem kitalált tartozást, amit el is töröltek! Hála érte Horváth Gyulának!!! Nagyon nagyon szépen köszönöm!!!! ❤

Viszont az szerepelt a hatályon kívül helyező határozatban, hogy egy új eljárás keretében vagyonosodási vizsgálat szerűséget kell lefolytatni nálam, vizsgálják ki, miből éltem 2012-2013-ban, mert annyira kevés pénzt kerestem, hogy abból nem lehet megélni! Így odafigyelnek ránk 😉 ❤  De a vizsgálat tárgya nem az volt, hogy miket nélkülöztem –nahát :D- hanem épp ellenkezőleg! Szerintük lennie kellett még valahonnan más bevételemnek is – ha már nem fagytam meg és nem haltam éhen ;). És ha volt ilyen, abból biza nekik is jár! Nem is kevés 😉

Szóval, megint vizsgálódások hosszú sora következett 😉

Azzal kezdődött, hogy tavaly februárra kaptam egy nem épp kedves meghívót Salgótarjánba, a megyei NAV-ba -70 km tőlem-. Ebben az állt, hogy ha nem megyek, előállíttatnak a rendőrséggel és ennek a költségét is nekem kell kifizetni 🙂 Kifejezetten kedves 🙂 Úgy néz ki, ma én vagyok a magyarországi tipikus bűnöző 😀 Akit érdekel, itt írtam le 1 napomat. Rendkívül veszélyes, ugye?

Szerencsére Gyula most is a segítségemre sietett, Győrből eljött értem autóval, és együtt mentünk be NAVos tesókhoz 🙂 (Mert a NAV nem térít ám útiköltséget 😉 )

Itt egy előre összeállított kérdéssorozatra kellett volna válaszolom, de mi azt választottuk, hogy írásban adjuk meg a válaszokat.

Itt találjátok a kérdéseket:

legujabb-ragalmak-4-old

Itt pedig a válaszaimat.

valaszok-a-nav

Még aznap megválaszoltam őket, és a képviselőm vissza is küldte levélben.

Voltak ám kedvenc kérdéseim is, mint ezek 😉

  1. Raktam fel a házikómról fotókat, amiben látható volt egy felújított fürdőszoba, káddal és több csappal. Minek kéne az nekem, ha csak villany és tüzelő rezsim van???? Szerintük hazugságon kaptak a VNTV-s riport kapcsán 😀

És a legszebb:

  1. kérdés: Adjak választ arra, miből telt nekem banánra és kókuszra, mert ezeket biztosan nem tudom megtermeli a kertemben!

Ugye, milyen kedves???

No, válaszok visszamentek, és én csak vártam, és vártam 🙂  Május végén  Gyula küldött egy 111 oldalas jegyzőkönyvet azzal, hogy intézi szegény. Ebben láttam, hogy az OTP-től teljes kimutatást kértek a 3-4 éves minden folyószámla-rezdülésemről. És meg is kapták! Az a kedves benne, hogy az OTP nekünk, ügyfeleknek csak 3 hónapra visszamenőleg adott adatot, mondván, hogy csak annyit tudnak tárolni. A 2 éve megszűnt számlámról a legnagyobb részletességgel elküldtek mindent 😉 Így látták azt is, hogy 2013. 11. 14-én fűzvesszőért utaltam 68.700Ft-ot. Ez alapján vélelmezték, hogy kosárfonáshoz való alapanyagot vettem ilyen sok pénzért! Meg is válaszoltam, hogy igen! A fiam hagyatékából vettem, abból tanultam meg fonni és 4 év elteltével még mindig van belőle! 60 kg körüli hántolt kévék voltak, már nem emlékszem pontosan.

Bár ez baromira nem érdekelte őket, hozzá kell tennem, hogy az elszámolásban a költségeket most levonták. Ez azért becsületesebb, mint a múltkor, már ha itt becsületről lehet beszélni 🙂 Minden esetre megköszönöm ❤

Ezek után csak csend és csend. Már el nem tudtam képzelni mi lehet, nyár végén arra gondoltunk Gyulával, biztosan nyaraltak, azért nincs még határozat. Október elsején megint írtam Gyulának, akkor sem volt még  semmi.

Decemberben megint eszembe jutottak, írtam, hogy gyanús nekem ez a nagy csend…. Nem válaszolt. Aztán hagytam is, ne rontsák el az ünnepeket 🙂

Nem tudtam, de Gyula akkor már beteg volt, ezért elkerülte a figyelmét, hogy született egy határozat.

Január 6-án megérkezett a fizum, gondoltam megnézem, mennyit kell még utalnom az őstermelői számlákra és akkor ért a meglepetés.

Volt némi tartozás a folyószámlámon ezzel a megjegyzéssel:

  1. 10. 21. Jogerős I. fokú vizsgálat

-Szja tartozás: 101.911Ft

-Egészségügyi hozzájárulás: 154.193Ft

-Bírság: 522.208Ft ehhez hozzájön még a kosárkák miatti büntetésből még fennmaradó 60.490Ft, így a bírság összesen 582.698Ft.

Mit mondjak? 838.802Ft így év elején…

Első körben földbe döngölt, ez az i-Gazság… De volt rá 3 hetem, hogy átgondoljam, és megnyugodjak, míg szegény Gyulának sikerült megszereznie a határozatot, amiből látom, mi is a bűnöm 🙂

Szerintem alapvetően az, -mint a többi nincstelen, idősödő sorstársamnak- hogy nem vagyok hasznos tagja a társadalmuknak! Ez azt jelenti, hogy nem tolok be havonta elég pénzt a közös kasszába, amiből eltartjuk a felettünk uralkodó alvilágot 🙂

Persze ezt hivatalosan, tényekkel, 33 oldalon be is bizonyítják. Érezzem rossznak és bűnösnek magam! De hát én nem érzek ilyet! Sőt! 🙂

Itt vagyok megint közel 1 milliós kitalált tartozással, ami nagyban abból tevődik össze, amit küldtetek anno 1-1 ezrest, hátha sikerül kihúznotok a bajból 🙂 Néhányan küldtetek csak úgy, vagy a könyvért. Ezekre szja-t, egészségügyi hozzájárulást, késedelmi kamatot, és nonszensz összegű büntetést róttak ki, mert nem adtam nekik belőle 🙂

Nem, nem érzem magam bűnösnek! Semmit nem tettem, teszek, csak élni próbálok annak ellenére, hogy a NAV-os tesók ezt nem így képzelik 🙂

Nem haragszom rájuk, mert nem tudják, mit tesznek! Ha tudnák, képtelenek lennének ilyesmire!

Harcolni sem akarok már. Ha ennyi kell nekik, hát vigyék! Tudják, hogy nincs! Majd lerabolják a leadózott fizumból, amíg tehetik, amíg van 🙂

Most már adószámmal, teljesen legálisan, eladásra is készítek kosárkákat ❤ Megleszek valahogy, eddig is megvoltam, mert a Jóisten így szereti 🙂 Őt nem érdeklik az alvilág törvényei 😉 Boldogan elfonogatok még addig, amíg még itt kell lennem, aztán boldogan megyek az én drága kisfiamhoz!!!! ❤

Csodás napokat, heteket, éveket kívánok nektek!!!

Előzmények:

1 rész

2. rész

3. rész

 

 

 

Posted 2017. január 25. by eletkert in Írások

13 responses to “Kérlek, hagyjatok élni! 4. rész

Subscribe to comments with RSS.

  1. Most éppen a testvéremnél töltöm a telet, és a sorsodon rágódva a magas vérnyomás környékez, ezért hugom nem is engedi hogy ilyen témákkal foglalkozzam. De nem tehetek róla, legszívesebben megfojtanám azokat a bitangokat akik az egyszerű emberekkel így bánnak. Miért nem a “nagy kutyákat” számoltatják el? Ott lenne mit kaszálni!!!! Bocs, de nagyon feldúlt vagyok!!!!!

    zemplényiné marika
    • Jajj Marikám! Tényleg nem szabad lett volna elolvasnod!
      Most ilyen a világ! Azért nem a nagy kutyákat számoltatják el, mert azok hozzák a törvényeket 😀 A sötét uralkodik most a fény fölött. De tudod, hajnalban van a legsötétebb 😉 Pirkad már 🙂
      Nyugodj meg! Minden rendbe van ❤

  2. Elképesztő,nem vagyok észnél! A nav fő törvénye ,hogy neki mindig igaza van, s ha nincs akkor a főtörvény lép életbe,de csak a kis emberekkel szembe. A bolsi és a kápitalista hatalom a kis emberekkel azt tész amit akar, meg is ölheti.A hivatalnok pedig a bírósággal össze fogva ha nem tudod lefizetni csak nekik adnak igazat. Még ha ők hibáztak akkor is! Pusztulj magyar!! Köll a hely a migráncsoknak, rablóknak, más vallásúaknak. Jelen adatok szerint 2050 re 2 000 000magyar marad a hazában / évi 80e.születésből 30 e. a magyar/ Betörni ,rabolni,el síbolni a vagyont azt lehet. AKINEK lehet.

    Nincs már semmi lehetőség fellebbezni ?! A HUNtv nek se lehet elmondani az ítélete?

    • Lajosom, jogerőre emelkedett október 21-én. Vigyék, amit akarnak 🙂 A kicsike pénzemet elvehetik, de a gazdagságomat nem tudják, mert az legbelül van 😉

  3. Drága Ildikóm! Köszönöm megnyugtató soraidat. A legjobban az tetszik, hogy már “hajnalodik!” Igen, nagyon bizakodom, és megpróbálom lecsendesíteni háborgó szívemet. Te még a bajban is erős Lélek vagy! Áldjon meg érte a Mindenható. Erőt adsz nekem is. Igen, minden rendbe fog jönni, hiszen már hajnalodik!!!!!!

    zemplényiné marika
  4. Most jut eszembe évi 200 000 huf.- ig a vaterán adó mentesen árulhatsz. de lehet hogy 6 ig?

    • Bizony, ez így van! saját kézzel készített terméket 200 ezerig adómentese eladhatsz. Csak engem csőbe húztak a NAVos tesók 🙂 5 kosárkát rendeltek, amin most a határozatban megállapították, hogy volt 50Ft hasznom is, így az már gazdasági tevékenységnek számít, és nem vonatkozik rá a 200 ezres határ 😀 😀 😀

  5. ÉN EZT HASONLÓAN VÉGIG JÁRTAM, VÉGÜL AZ ÖRÖKSÉGEMET LENYÚLTÁK 999999 FT. MAJD MÉG KÖVETELTEK RAJTAM 120000 FT. MERT KÉSŐN NYÚLTÁK LE – NA AKKOR BEMÉRGESEDTEM – FELJELENTI NEM TUDTAM NK-ÁN—– ZEGEN – MEG ÁT-KURTÁK AZ AGYAMAT A BÍRÓSÁGON – ÍGY MA CSAK VAN A RÉGI NÓTA – NÉV SZERINT MEGJEGYEZVE ŐKET ÉS KELLŐ IDŐBEN BITÓFÁRA JUTTATVA ŐKET –

    EZ ÜGYBEN IS ÍRD ÖSSZE – ÖSSZESÍTSD AZOK NEVEIT AKIK BENNE FŐSZEREPLŐK VOLTAK – MERT MULASZTÁSSAL SÚLYOS BŰNCSELEKMÉNYT KÖVETTEK EL ELLENED ÉS ELLENEM IS — ÉS MÉG SOK MAGYAR TESTVÉREM ELLEN!

    • Kedves Laci!
      Nagyon nagyon sajnálom, hogy így jártál 😦 Örökséget nem is értem hogy nyúlhattak le, hisz az adómentes! És valóban, ezért nem akarom továbbvinni, mert nem érdemes széllel szemben pisilni 🙂 Ha harcolnék ellenük, bizonygatnám a vétlenségemet, csak lehúznának magukhoz a sárba és kikészítenének, ahogy gondolom veled tették 😦 Az életem nyitott könyv! Nekem meg sem kell szólalnom, a mindennapjaim igazolnak, amit nyomon is követnek 🙂
      A bűnünk sokunknak az, hogy nincs semmink! Ma ezt büntetik, igyekezek kikészíteni, mielőtt nyugdíjat kéne fizetni 😀
      Továbbra sem kívánok nekik sem jót, sem rosszat, elintézik ők azt maguknak 😉
      Te se hergeld magad! Nem érnek annyit, hogy rámenjen az egészséged 😉

  6. Örökséget nem is értem hogy nyúlhattak le, – KÉRDEZED – RÖVIDEN JOGALAP NÉLKÜL TÖRVÉNYTELENÜL! EGYBE KEZELTE AZ ELHITETNI AKARÓ ÖSSZEGE ILYEN OLYAN EGYÉNI VÁLLALKOZÓ HÁTRALÉK CÍMEN 2004-RE, HOLOTT 2003-BAN SÚLYOS KÓRHÁZBAN FEKVŐ BETEG VOLTAM ÉS A 440000 FT. ÖRÖKSÉGI ILLETÉKET AMI NEM VOLT JOGOS RÉSZEMRŐL – HOSSZÚ A TÉMA – ÍGY RÖVIDEN JELZÁLOGOT TETT MINDEN INGATLANOMRA – HÁZRA PINCÉRE STB. – AMIKOR FOLYAMATOSAN MONDTAM ÉS LE IS ÍRTA NEKIK ÉN NEM TARTOZOK ÉS AZ ILLETÉKET MEG VIZSGÁLJÁK KI JOGALAP HIÁNYÁT FIGYELEMBE VÉVE! DE NEM – LEGELSŐ ADÓDÓ ALKALOMMAL LENYÚLTÁK KÖZREMŰKÖDÉSSEL A SZÁMLÁMRÓL – MAJD A ROKKANT NYUGDÍJAMBÓL IS INKASSZÓVAL VONATTÁK LE KÉT ALKALOMMAL RÁADÁSUL TRV. MEGHATÁROZOTT ÖSSZEGEN JÓVAL FELJEBB ENGEM ÉLETVESZÉLYES ÁLLAPOTBAN PÉNZ HIÁNYBAN HAGYVA —– HOLOTT EGY VÁLLALKOZÁS HA MEGSZŰNIK ÍRTAM NEKIK EGY MAGÁN SZEMÉLY NEM FELEL MAGÁN PÉNZÉVEL A VÁLLALKOZÁS VALÓDI PLÁNE NEM A FELTÉTELEZETT ÉS ELHITETNI AKARÓ SEMMI FÉLE ÖSSZEGGEL – ÍGY ÉRTHETŐ RÖVIDEN? SZERETETTEL ID. KISS LÁSZLÓ

  7. http://www.hunpjp.com/news.php

    Nézzétek Jásdi Kiss Imre H.lapját és Kálváriáját! Ő tán nem haggya magát!?

    ezek felháborítóak . Mit tehetünk csak mint a marhák a mészárszéken?
    J.K.Imre kitette a lapjára a bíró nevét és határozat szövegét. Nem ég a képe a bíró dr.nak ,jó vastag lehet nekik ,no és a nav -osoknak?

    Az ért ezeket fel kéne terjeszteni “stassbuugba”

    ui:.
    ja az üres lakás még van ,csak teli kacattal amit a halmozott hátrányos még nem vitt el. Gyühecc ha úgy adódik, főd es van 1000 négyszögöl homok ,es majd 2 hektár fekete ,42 aranykorona.4 aranykorona erdő./hehehe és kacc ..bár inkább ríni vón kedvem/
    ml.

Vélemény, hozzászólás?

