Növényi tej   Leave a comment


2017. 07. 28 017

A napokban kaptam az ötletet, hogy finomabb, sűrűbb tejet kapunk, ha nem egyféle magból készítjük, hanem vegyítjük őket. Tényleg nagyon finom 😉

Hozzávalók:

1 csésze barnarizs

1 csésze zab

1/2 csésze szezámmag

kb 1/2-1 liter forrásvíz

1 csipet tiszta só

1 tk méz

A bararizst és a szezámmagot 48, a zabot 24 órára beáztattam alapos mosás után 🙂 Mivel most meleg van, a hűtőben töltötték ezt az időt 😉 2 nap múlva sűrű szűrőn átmostam őket, és friss forrásvízzel, a sóval és a mézzel,  homogénné turmixoltam őket. Sűrű, friss növényi tejem lett.

2017. 07. 28 012.JPG

Sűrű szűrőn átszűrtem, és üvegbe töltve a hűtőbe tettem 😉 Isteni kávéba, de indenhová lehet használni, ahová tejet szoktunk 😉

A visszamaradt massza egy részével fürdés nél végigdörzsöltem magam. Csodálatosan kitisztítja a pólusokat, kíméletesen leradírozza a bőrt. De használható ételek sűrítésére, krémek készítésére 😉

Egészségetekre 😉

Reklámok

Posted 2017. július 29. by eletkert in Gyógyító italok, Receptek

Tagged with , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

