Zöldleveles borsópalacsinta   Leave a comment


Palacsinta

Életemben először vettem fodros kelt, eddig nem ismertem. Valamit ki kellett találni hozzá, ez lett első nekifutásra 😉 Maradt még, levest tervezek a következő adagból. Nagyon finooooooooooom 😁

Hozzávalók a palacsintához:

3 ek sárgaborsóliszt

1 kk fekete só

1/2 kk római kömény

1/2 kk kurkuma

1/2 kk kőrölt koriander

1/2 répa lereszelve

3-4 karika bármilyen paprika (most kápia)

5-6 db medvehagyma levél

3 pici fodros kel levél

1/2 fehér hagyma reszelve

annyi víz, hogy palacsinta tészta állagot kapjunk.

A lisztet elkevertem a fűszerekkel és a vízzel, majd hozzáadtam a zöldségeket és botmixerrel homogénné dolgoztam.

Tapadásmentes palacsintasütőben pillanatok alatt megsütöttem. A titka annyi, hogy mikor egyik oldala elkészült, félre kell tenni, hogy picit hűljön. Amikor már kézzel is hozzá tudsz érni, akkor fa lapáttal meg lehet fordítani. Picikét kell már csak a másik felét sütni.

Töltelék:

5-6 kellevél

5-6 medvehagyma levél

csipet só

A kellevelet 10 percet pároltam, majd lehűtöttem. Leszedtem a vastag nyeléről, és hozzátépkedtem a medvehagymát is. Picit sóztam, és botmixerrel ilyen sűrű péppé dolgoztam. Megtöltöttem vele a palacsintát, és már készen is van.

Párolással együtt 25-30 perc 😉

Egészségünkre 😉

Tálaláskor 🙂

Hozzászólás