Borotvahab   4 hozzászólás


Borotvahab

Holnap jön haza a kisfiam, és semmiféle mérgezett dolog nem kerülhet rá. Ezért a szappan és a fogkrém után, megcsináltam a borotvahabját is 😉 A receptért, -amit lejjebb találtok- hálás köszönet Edit barátnőmnek ♥

Hozzávalók bő 2 dl-hez:
240 gr víz
3 csapott evőkanányi reszelt szappan (saját készítés)
1/4 csésze stearin sav
2 evőkanál olívaolaj

A vizet odatettem főni, belekevertem a szappant, és addig kevergettem, amíg elolvadt. Majd lassan belekevertem az olívaolajat, és fokozatosan a stearin savat. Majd levettem a tűzről, nagy tálba tettem, és kézi habverővel ilyen guszta habosra vertem 😉

Borotvahab2

Rics majd holnap eldönti, milyen illatúra szeretné, most enyhe mandula illata van, mert mandulás szappankát reszeltem bele 😉

Posted 2013. április 15. by eletkert in kencék

4 responses to “Borotvahab

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gondos anya vagy. Szívből kívánok Ricsinek minden jót, sok boldog éveket……..

    zemplényiné marika
  2. Te olyan ügyes vagy! Biztosan tudnál a hajmosáshoz is valami hasonló ötletet adni, mivel a samponoktól – mindegyiktől – csak egyre zsírosabb lesz a hajunk. Sőt a barátnőm haja hullik is, egyre vékonyabb. Ha adnál valami jó ötletet, megköszönénk. Mindekettőtöknek sok szép napot kívánok szeretettel Marika

    zemplényiné marika

Hozzászólás