Narancskrémes csokis kocka   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Narancskrémes csokis kocka

Csoki-narancs nálam mindig nyerő páros, de ez a krémes változat túl tesz az eddigieken 😉

Hozzávalók az alaphoz:

1 csészényi csíráztatott nyers hajdina

1/2 csészényi áztatott dió

1 ek méz

1/2 bio citrom reszelt héja

1 ek Holland kakaópor

1 csipet vanília

1 ek kókuszolaj

A hozzávalókat robotgéppel krémesre dolgoztam, majd elterítettem egy szilikonlapon, és félretettem.

Középső, narancskrémes réteg:

2 narancs kifacsart leve

2 ek méz

2 kisebb banán

1 ek útifű maghéj

1 csészényi áztatott szotyi

2 ek kókuszolaj

A hozzávalókat krémesre turmixoltam, belekevertem az útifüvet, és félre tettem, amíg kenhető lett az állaga. ( pár perc)

Csokis réteg:

2 ek bio nyers kakaóvaj

2 ek kókuszolaj

1 csipet vanília

1 ek bio nádcukor

2 ek Holland kakaópor

Felolvasztottam a zsiradékokat, majd belekevertem a többi hozzávalót.

Az alapra rákentem a krémet, majd rálocsoltam a csokit. A tetejére bio, kandírozott narancshéj került 😉

Letakartam, és 1 órára kiköltöztettem a teraszra. Ez az idő épp elég volt ahhoz, hogy a csoki megszilárduljon a tetején. Előbb is felvághattam volna, hogy ne töredezzen, de késő bánat 😀

Jó étvágyat!!!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Szétvágás előtt

 

 

Posted 2016. január 20. by eletkert in édességek, Nyers ételek, Receptek

Hozzászólás