Archive for 2016. január 28.

Barackrémes mini torta   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Barackkrémes

Körülnéztem a napokban a kamrában, és megtaláltam az egyik polcon a nyáron eltett őszibarack sűrítményeket.  Gyorsan ki is bontottam egyet, és mintha most szedtem volna le a fáról! Hígítottam ivólének, és kihagyhatatlan volt egy ilyen süti belőle 😉 Szerencsére van még néhány üveggel 😉

Olvass tovább »

Rakott cékla tormaszósszal   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rakott cékla

A receptet szintén Gitta fotója ihlette, ami szokás szerint nagyon jó ötlet volt 😉 Ebben a megfázásos, influenzás időszakban mindenkinek ajánlom. Mert a torma nem csak az orrodat “tisztíccsa”, de garantáltan kiírt minden bacit belőled 😉 A céklasaláta pedig nem csak a magyar aloe vera, de nagyon nagyon finom 😉 Egy biztos, ez után az ebéd után szem nem marad szárazom 😀

Olvass tovább »