Narancsgolyós csokisüti   2 hozzászólás


Ez meg a mai második fogás:) Az az igazság, a sütit tegnap sütöttem, csak meg akartam vadítani egy kicsit. Imádom a narancsot a csokival<3

Süti:
1 csésze tönkölyliszt
1 házi tojás, vagy 1 kanál kukoricakeményítő
csipet só
1 ek vaníliás Xilit
1 ek. bio kakaópor
1 bio sütőpor
1 ek mogyoróolaj
1 ek tejföl
kb 1 csésze langyos víz
Először a száraz hozzávalókat összedolgozzuk. belemorzsoljuk az olajat, majd jöhet a tejföl és a víz. Olyan nokedli sűrűségű tésztánk legyen, annyi vizet adjunk hozzá. Kizsírozott, kilisztezett pici tepsiben sütöttem, kb 20 perc alatt lett kész 180 fokon.
Narancsgolyó:
Volt itthon narancsom, annak kicsavartam a levét, tettem hozzá Xilitet, 1 kanál sárga lenmagot és annyi tökmaglisztet, hogy jól formázható masszát kapjunk. Összeturmixoltam, és megvártam, amíg ennyire besűrűsödik, hogy formázni lehessen. Bármit csinálhattok belőle:) Én így díszítettem vele a sütit, de abszolút szabadon választott. A lényeg, hogy harmonizálnak az ízek:)

2 responses to “Narancsgolyós csokisüti

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kedves Ildikò! szìvesen kipròbàlnàm a sütidet, de itt nàlunk Itàliàban mèg nem talàltam xilit port a biò boltokban…talàn otthon Budapesten majd talàlok, ha jövök legközelebb az ottani biò boltokban?.. üdv. szèp hetet kìvànok!

    • Kedves Ági!
      Nálunk ez alaptermék a bioboltokban! Nem por alakú, hanem finom kristályos. Megtévesztésig hasonlít a cukorra kinézetre, ízre is, csak legalább ötször édesebb. Xilitol néven is ismert, vagy nyírfacukor. Ha nincs nálatok, használj Steeviát. Ha az sincs, édesíts datolyával, banánnal, mazsolával, vagy fügével:) Ennyi jutott hirtelen eszembe:)
      Csodás napot neked:)

Hozzászólás