Archive for 2016. március 23.

Szilvalekváros derelye   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Szilvalekváros derelye

Mivel sosem ettem az eredeti változatából, képtelen voltam olyan fazonúra alakítani 😀 Lehet, hogy a formája nem tökéletes, de nagyon nagyon finom .D 😀 😀

Aszalt szilvából terveztem, de nem vettem észre, hogy elfogyott 😦 Sebaj, van nekem saját eltevésű, cukor és tartósító nélküli igazi szilvalekvárom 😉 Azt tettem bele! Az eredmény? Ajánlom kóstolásra 😀 😀 😀

Olvass tovább »

Humuszos mártogatós   Leave a comment


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Humuszos mártogatós

Az eredeti receptet Szonjától olvastam egy 108.hu vegetariánus csoportban. Azonnal szerelem lett, és bár megcsináltam magyaros szósszal is, de a kedvenc mégis a humusz 😉 Kiváló alternatíva lehet annak,  aki chipset ropogtatva szeret filmet nézni 😉

Olvass tovább »